Πολλά είναι τα νέα στοιχεία στο εσωτερικό της C-Class εκτός από την κορυφαία ποιότητα και συναρμολόγηση που είναι ξανά οι “πρωταγωνιστές“.
Αισθητά διαφοροποιημένη είναι η εικόνα στο εσωτερικό της C-Class σε σχέση με την αμέσως προγενέστερη εκδοχή της (είτε πρόκειται για τη σεντάν, τη στέισον ή την Sports Coupe) κυρίως διότι στον πίνακα οργάνων εγκαταλείφθηκε η διάταξη με το μεγάλο και κεντρικά τοποθετημένο ταχύμετρο δίνοντας τη θέση της σε ένα σύνολο από τέσσερα στρογγυλά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο έχουν ίσο μέγεθος) τα οποία χωρίζονται σε ζεύγη από μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών που βρίσκεται στο κέντρο. Η κεντρική κονσόλα είναι επίσης σχεδόν ριζικά νέα καθώς τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού είναι μεγαλύτερα και πιο βολικά στη χρήση ενώ νέο σχήμα και εμφάνιση έχουν όλα τα μπουτόν που βρίσκονται χωρισμένα σε δύο ομάδες στο πάνω μέρος της κονσόλας. Συνολικά η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε τρία οριζόντια τμήματα με το ηχοσύστημα στη μέση και τον κλιματισμό στη βάση ενώ λεπτές επενδύσεις χρωμίου χωρίζουν την κάθε μία λειτουργική περιοχή. Τα τρία επίπεδα εξοπλισμού παραμένουν τα Classic, Elegance και Avantgarde και από πλευράς αισθητικής ξεχωρίζουν τα μεν δυο πρώτα από τις διαφορετικής ποιότητας και υφής ξύλινες επενδύσεις που κοσμούν το εσωτερικό τους η δε τρίτη από την αρκετά έντονη παρουσία λεπτομερειών από αλουμίνιο. Επιπλέον αλλαγές υπάρχουν ακόμη στον επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων ενώ νέα σχεδίαση έχουν και τα καθίσματα με στόχο την αύξηση της άνεσης. Η μόνη ουσιαστικά αλλαγή που αφορά τον εξοπλισμό είναι το σύστημα αυτόματου κλιματισμού Thermatic το οποίο είναι πλέον στάνταρ ενώ οι πιο απαιτητικοί μπορούν να επιλέξουν το Thermotronic. Στον τομέα της ασφάλειας έξι αερόσακοι και προαιρετικά οχτώ (έξτρα είναι το ζεύγος των πλευρικών για τους πίσω ακραίους επιβάτες) καθώς και το βαθμολογημένο με πέντε αστέρια πλαίσιο στις δοκιμές του Euro NCAP προστατεύουν τους επιβάτες.
Τα καθίσματα έχουν νέα σχεδίαση και δεν κουράζουν ακόμη και έπειτα από μεγάλες διαδρομές.
Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε τρία τμήματα και έδειξε από πλευράς εργονομίας να είναι απόλυτα ικανοποιητική.