ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2004
Πρώτη επαφή
Η εποχή της ωριμότητας
Oδική Συμπεριφορά
Ελαφρώς πιο σπορτίφ στο δρόμο
Το σύστημα διεύθυνσης έδειξε να έχει σχετικά καλύτερη αίσθηση και πρόσφερε (στην πρώτη μας επαφή μαζί του) τη δυνατότητα για πολύ ακριβείς χειρισμούς.
Η βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς, του επιπέδου άνεσης αλλά και της συνολικής αίσθησης που απολαμβάνει ο οδηγός ήταν ο στόχος των επεμβάσεων τις οποίες δέχτηκε η C-Class και οι οποίες φέρουν τη γενική ονομασία Direct Control. Στον τομέα των αναρτήσεων και ειδικά στο εμπρός μέρος η διάταξη των τριών συνδέσμων δεν άλλαξε, έγιναν όμως νέες πιο μαλακές ρυθμίσεις στα σημεία στήριξης ενώ στην πίσω πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση άλλαξε το σημείο στήριξης των ελατηρίων. Σε ό,τι αφορά το σύστημα διεύθυνσης η εταιρεία ανακοινώνει ότι κατά 7% έχει αυξηθεί η ακρίβεια που προσφέρει στο χειρισμό του. Συνολικά το όχημα έδειξε να είναι πολύ ομοιογενές παρέχοντας πολύ καλή και ελαφρώς πιο σπορτίφ αίσθηση στον οδηγό. Το επίπεδο άνεσης είναι φυσικά πολύ υψηλό ακόμη και σε εκδόσεις όπως η C 320 όπου η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι αρκετά σφικτή. Το ESP είναι στάνταρ και επεμβαίνει ομαλά αλλά αποτελεσματικά στο όριο της... απώλειας. Σχετικά με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο είναι στάνταρ, πρέπει να αναφέρουμε ότι σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν της C-Class οι εγκάρσιες και διαμήκεις μετακινήσεις του επιλογέα μεταδίδονται πλέον στο σύστημα μετάδοσης μέσω μίας και όχι περισσότερων μηχανικών συνδέσεων. Η απλοποίηση αυτή επηρέασε θετικά τόσο τη σβελτάδα με την οποία γίνονται οι αλλαγές όσο και την ομαλότητα. Εναλλακτικά διατίθεται αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι (έξτρα) αλλά και δυνατότητα σειριακής αλλαγής.

 
  Mercedes C-Class facelift
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά