ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/3/2004
Πρώτη επαφή
Περισσότερη ουσία
Οδική συμπεριφορά
Νέο δάπεδο, άλλη λογική
Σπορτίφ αίσθηση λαμβάνει ο οδηγός κατά την οδήγηση του νέου Corolla Verso.
Το νέο Corolla Verso διαφέρει σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από το απελθόν Verso ριζικά αφού αυτό ορίζουν το νέο κατά 10% πιο άκαμπτο δάπεδο, το μεγαλύτερο κατά 150 χιλ. μεταξόνιο και τα κατά 25 χιλ. και 35 χιλ. μετατρόχια εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια σχήματος "L" στον εμπρόσθιο και ημιάκαμπτο άξονα με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης για τον πίσω άξονα ενώ και στους δύο άξονες συναντάμε αντιστρεπτικές δοκούς μεγαλύτερες απ' ό,τι στο παρελθόν. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή με σαφές θετικό αντίκτυπο στην υψηλή σταθερότητα του αμαξώματος σε αυξημένες ταχύτητες κίνησης και στην κατευθυντικότητά του σε δρόμο με στροφές, ενώ αντίθετα τα επίπεδα άνεσης των επιβατών δεν κλονίζονται. Το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση προσφέρει καλή πληροφόρηση στον οδηγό ενώ τα φρένα που αποτελούνται από δίσκους σε όλους τους τροχούς (αεριζόμενοι εμπρός) και εφοδιάζονται με ABS και EBD, ακινητοποιούν αποτελεσματικά το αμάξωμα των 1.345 κιλών. Σε περίπτωση που τα υψηλά όρια της πρόσφυσης ξεπεραστούν, τα συστήματα VSC και TRC αναλαμβάνουν να διορθώσουν την πορεία του αυτοκινήτου διατηρώντας την εξαρχής επιθυμητή τροχιά.

 
 Toyota Corolla Verso II
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - Χώροι