ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2004
Πρώτη επαφή
Νέο Peugeot 407
Η νέα δύναμη
Το Peugeot 407 εντυπωσιάζει με την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση του κινητήρα και της ανάρτησης.
Η αρκετά "διακριτική" παρουσία της Peugeot στην κλάση των μεσαίων οικογενειακών αναμένεται να τερματιστεί σύντομα. Υπεύθυνο είναι το νέο 407 το οποίο έδειξε να πληροί τις προϋποθέσεις να πρωταγωνιστήσει.
Η κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών οχημάτων έχει αποτελέσει τα τελευταία χρόνια πεδίο έντονων "συγκρούσεων" ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες (παρά τη γενική ύφεση η κλάση των μεσάιων αντιπροσώπευε για το 2003 το 18% της αγοράς) και είναι σαφές ότι απαρτίζεται από αυτοκινήτα υψηλής ποιότητας με έμφαση στη σχεδίαση, την οδηγική αίσθηση, την ασφάλεια, τους χώρους κ.λπ. Ενας εν δυνάμει πολύ δύσκολος αντίπαλος για τα υπάρχοντα μεσαία είναι το Peugeot 407 τo οποίο αντικαθιστά το 406 και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι επανατοποθετεί την φίρμα στην εν λόγω κλάση. Από τις πρώτες κιόλας φωτογραφίες ή τις επαφές στις πρόσφατες εκθέσεις αυτοκινήτου, είχε φανεί ότι η γαλλική εταιρεία είχε καταλήξει σε ένα πολύ δυναμικό σχήμα για το νέο της όχημα. Παρ'όλα αυτά όμως, το 407 κατά την πρώτη οδηγική ...συνάντηση μαζί του κατάφερε να προκαλέσει έκπληξη. Βασικό μερίδιο της ευθύνης αποδίδεται στο εμπρός μέρος με τον μεγάλο αεραγωγό να πρωταγωνιστεί και να συνδυάζεται όμορφα με τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα σε σχήμα σταγόνας με αυστηρές γωνίες στα άκρα τους. Οι δε προβολείς ομίχλης οι οποίοι βρίσκονται σε αρκετά ακραίες θέσεις στον προφυλακτήρα συνάδουν πλήρως με το ύφος του οχήματος. Την απαραίτητη αισθητική ισορροπία στο σύνολο του 407 έρχεται να προσθέσει το πίσω τμήμα το οποίο έχει να επιδείξει διακριτικές μεν, αλλά σαφώς περισσότερες καμπύλες και καλαίσθητα φωτιστικά σώματα που αγκαλιάζουν τα άκρα του αμαξώματος. Το πίσω μέρος είναι σχετικά πιο μικρό σε μήκος από το εμπρόσθιο και ελαφρώς ανυψωμένο (βεβαίως ο τρίτος όγκος διακρίνεται άμεσα) γεγονός που σε συνδυασμό με το σφηνοειδές ρύγχος και το έντονο σχεδιαστικό νεύρο στην πλαϊνή επιφάνεια δίνει την εντύπωση ότι το όχημα είναι σε μια διαρκή ...ετοιμότητα για κίνηση. Επιθετικό ύφος και κομψότητα χαρακτηρίζουν το νέο Peugeot λοιπόν σε ένα μοτίβο σχετικά γνώριμο αλλά και πολύ διαφορετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα της φίρμας. Στο εσωτερικό η πολυτέλεια των υλικών και η ποιότητα της κατασκευής δημιουργούν ένα πολύ ελκυστικό θάλαμο επιβατών ενώ στον τεχνικό τομέα η Peugeot έδειξε την ίδια αντισυμβατικότητα όπως και στο ζήτημα της αισθητικής και η πεποίθηση αυτή υπογραμμίζεται από τις πολύ προηγμένες δομικά αναρτήσεις αλλά και την ευρεία γκάμα κινητήρων. Οι τιμές για την έκδοση των 1,8 λίτρων και 115 ίππων ξεκινούν από 21.200 ευρώ με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Οι δε πωλήσεις ξεκινούν στα μέσα Μαϊου.
Στο εμπρός μέρος, ο πολύ μεγάλος αεραγωγός και τα "επιθετικά" φωτιστικά σώματα δημιουργούν ένα ...πρόσωπο που ξεχωρίζει στην κατηγορία του.




Κοιτώντας τα (πέντε) αστέρια
Χωρίς να γίνει επίσημα λόγος για την επίδοση που θα επιτύχει το 407 στις δοκιμές του Euro NCAP, οι άνθρωποι της Peugeot έδειξαν απόλυτη αισιοδοξία. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί την πλατφόρμα των μεγάλων οχημάτων της εταιρείας και έχει δεχθεί τροποποιήσεις και ενισχύσεις σε καίρεια σημεία και κυρίως στο εμπρός τμήμα όπου δύο διαμήκεις "γέφυρες" του πλαισίου αναλαμβάνουν να δεχθούν και να κατανείμουν την ενέργεια που εκλύεται από μια ενδεχόμενη σύγκρουση σε μέρη του κλωβού όπου δεν εγκυμονούνται κίνδυνοι για τους επιβάτες. Οι τελευταίοι συγκρατούνται στην θέση τους από ζώνες τριών σημείων σε όλες τις θέσεις με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου στις εμπρός και τις πίσω θέσεις. Το σύστημα των αερόσακων περιλαμβάνει στάνταρ ζεύγη μετωπικών και πλευρικών για τους εμπρός επιβάτες, αερόσακους τύπου κουρτίνας που προστατεύουν και τους πίσω επιβάτες και έξτρα πλευρικούς αερόσακους για τους δύο πίσω επιβαίνοντες. Ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί ο επίσης στάνταρ αερόσακος ο οποίος τοποθετείται στην κολόνα του τιμονιού για την αποφυγή τραυματισμών στα γόνατα και τις κνήμες.

Tέσσερις οι διαθέσιμοι κινητήρες
Οι τρεις από τις τέσσερις επιλογές στον τομέα των κινητήρων είναι τετρακύλινδροι και τετραβάλβιδοι με χωρητικότητα 1,8, 2,0 και 2,2 λίτρων ενώ η ισχύς τους ανέρχεται αντίστοιχα σε 115, 136 και 160 ίππους. Οι δύο πρώτοι συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια πέντε σχέσεων (προαιρετικά τεσσάρι αυτόματο στην δίλιτρη) ενώ η έκδοση των 2,2 λίτρων έχει ως στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η κορυφαία επιλογή είναι ο V6 κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 210 ίππους και διαθέτει 24 βαλβίδες με τέσσερις εκκεντροφόρους εκ των οποίων οι δύο της εισαγωγής έχουν μεταβλητό χρονισμό. Η έκδοση των 2,2 λίτρων που γνωρίσαμε προσέφερε καλές επιδόσεις ενώ ικανοποιητική ήταν και η κλιμάκωση του κιβωτίου. Οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής: 26.300 για τα 2,0 λίτρα, 32.300 για τα 2,2 λίτρα και 39.300 για τα 3,0 λίτρα.

 
 Νέο Peugeot 407
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο