Καμμία πρόθεση για συμβιβασμό σε ό,τι αφορά την σχεδίαση των αναρτήσεων δεν έδειξε η Peugeot. Στον εμπρός άξονα λοιπόν συναντούμε ένα υποπλαίσιο εκατέρωθεν του οποίου έχουν τοποθετηθεί διπλά (ένα πάνω και ένα κάτω) ψαλίδια που συνδέονται μεταξύ τους με ένα κάθετο τμήμα. Εξίσου σοφιστικέ είναι η ανάρτηση και στο πίσω μέρος με πολλαπλούς συνδέσμους και βασικά στοιχεία δύο εγκάρσιους βραχίονες και έναν διαμήκη βραχίονα, ένα ιδιόμορφο ψαλίδι καθώς και ένα κεντρικό εγκάρσιο τμήμα εν είδει υποπλαισίου (αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν εμπρός και πίσω). Εντύπωση προκαλεί επίσης η επιλογή της τοποθέτησης των ομόκεντρων αμορτισέρ και ελατηρίων σε επικλινή θέση προς την εσωτερική πλευρά του πλαισίου. Το αποτέλεσμα των παραπάνω επιλογών είναι ο πλήρης έλεγχος όλων των δυνάμεων (ανεξαρτήτως διανύσματος) που ασκούνται στον πίσω άξονα ενώ ειδικά στον εμπρός έχει επιτευχθεί ένας αξιοσημείωτος διαχωρισμός του ελέγχου του στριψίματος και της απόσβεσης ανωμαλιών. Ευκολα γίνεται αντιληπτό ότι το 407 στο δρόμο είναι σταθερό σε όλες τις συνθήκες και προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης μαζί με οδική συμπεριφορά που αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις. Η ρύθμιση της ανάρτησης πάντως είναι σχετικά μαλακή και ίσως αυτό είναι το στοιχείο που δεν καθιστά σωστό το χαρακτηρισμό σπορ στο νέο Peugeot. Πάντως στην έκδοση των 2,2 λίτρων που οδηγήσαμε το όχημα κινήθηκε πολύ γρήγορα με τρόπο αρχοντικό και σίγουρο. Το σύστημα διεύθυνσης διατίθεται σε τρεις επιλογές ανάλογα με τον κυβισμό καθώς η βασική επιλογή (1,8 λίτρα) διαθέτει σύστημα υδραυλικής υποβοήθησης η οποία αυξομειώνεται ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα. Στις εκδόσεις των 2,0 και 2,2 λίτρων η υποβοήθηση είναι ηλέκτροϋδραυλική (αντλία και ηλεκτροκινητήρας) και μεταβλητή με βάση την ταχύτητα του οχήματος και την περιστροφή του τιμονιού. Τέλος στην τρίλιτρη εκδοχή η υποβοήθηση είναι επίσης υδραυλική και μεταβλητή με την χρήση όμως μιας βαλβίδας η οποία ελέγχεται ηλεκτρονικά και βασίζεται σε περισσότερες παραμέτρους. Εμείς γνωρίσαμε την μεσαία επιλογή η οποία εξασφάλιζε πολύ καλή κατευθυντικότητα και γρήγορο έλεγχο αν και ήταν σχετικά ασαφές στην θέση της ευθείας.
Το Peugeot 407 κινείται με άνεση τόσο στην ευθεία όσο και σε στροφές. Στοιχεία που εντυπωσίασαν ήταν η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση τόσο του κινητήρα όσο και της ανάρτησης.