Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/5/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/5/2004
Test mtx
H επιστροφή του βασιλιά
Εσωτερικό
Σύγχρονο εσωτερικό με κορυφαία ποιότητα κατασκευής
Το ταμπλό εντυπωσιάζει με την ποιότητά του αλλά και με την νέα αισθητική του.
Εξίσου γοητευτικό με το αμάξωμα είναι και το εσωτερικό της νέας SLK. H σχεδίαση είναι πολύ διαφορετική σε σχέση με το παρελθόν και βασικά της γνωρίσματα είναι τα δύο στρογγυλά, "σωληνοειδή" όργανα εμπρός από τον οδηγό, οι ελλειπτικοί και ημισφαιρικοί αεραγωγοί στα άκρα και το κέντρο του ταμπλό αντίστοιχα καθώς και η κεντρική κονσόλα με τα πολυάριθμα μπουτόν και διακόπτες. Συγκεκριμένα η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε τρία οριζόντια τμήματα από τα οποία το επάνω φιλοξενεί τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος, του τηλεφώνου και μία οθόνη, το μεσαίο ένα σύνολο από μπουτόν (θερμαινόμενα καθίσματα, ESP, φωτεινός συναγερμός κ.λπ.) ενώ το τρίτο στη βάση της κονσόλας αφορά το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού. Η εργονομία είναι καλή στην επιφάνεια αυτή συνολικά. Μνεία πρέπει να γίνει στο Airscarf (“αεροκασκόλ” στα ελληνικά) το οποίο είναι ένα σύστημα θέρμανσης του αυχένα τοποθετημένο στο πάνω μέρος του καθίσματος. Η λειτουργία άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις όμως δείχνει το επίπεδο τεχνολογίας της SLK. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι επαρκείς για δύο άτομα, καθώς το υποβραχιόνιο-θήκη και ένας καλυπτόμενος χώρος ανάμεσα στις πλάτες των επιβατών αποδείχτηκαν βολικοί. Προαιρετικά τοποθετούνται και ποτηροθήκες στην κορυφή της κονσόλας. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία με μαλακά πλαστικά να υπάρχουν ακόμη και σε "κρυμμένα" σημεία (π.χ. κάτω από το τιμόνι ή στην κονσόλα που χωρίζει τον οδηγό από το συνοδηγό) ενώ η συναρμολόγηση δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής, καθώς είναι ακριβής και χαρίζει μια σχεδόν "γρανιτένια" αίσθηση στο ταμπλό.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή χάρη στις δύο ρυθμίσεις του τιμονιού. Κορυφαία είναι η σχεδίαση του καθίσματος.

 
 Νέα Mercedes SLK 200 Kompressor
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά