Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης xDrive με το οποίο εφοδιάζεται και η μικρότερη X3 συμβάλλει τα μέγιστα στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος και στην αναβάθμιση της ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης και οδοστρώματος. Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης βρίσκεται σε συνεχή “επαφή” με το DSC, καθορίζοντας το ποσοστό της ροπής που θα δεχτεί ο κάθε άξονας. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο και ετοιμάζεται για εκκίνηση, ενεργοποιείται ένα “άτυπο” κλείδωμα του διαφορικού το οποίο μεταφέρει τη ροπή στους δύο άξονες σε ποσοστό 50%-50%.
¶μεσα και αυξάνοντας τους ρυθμούς κίνησης του οχήματος ξεκινάει η συνεχής μεταβολή του ποσοστού της ροπής που δέχεται ο κάθε άξονας ενώ σε ακραίες περιπτώσεις ολόκληρη η ισχύς μπορεί να μεταδοθεί σε έναν μόνο άξονα (σε αυτόν που έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη). Το DSC δεν έχει το ρόλο “θεατή” σε αυτό το σύγχρονο τεχνολογικό σύστημα τετρακίνησης, αντιθέτως αναλαμβάνει μια σημαντική πρωτοβουλία ελέγχοντας ξεχωριστά τον κάθε τροχό δίνοντας εντολή για αύξηση ή μείωση της ροπής στον καθένα ξεχωριστά. Με πιο απλά λόγια ολόκληρη η ισχύς μπορεί να κατανεμηθεί σε έναν άξονα ενώ σε πιο δύσκολες καταστάσεις σε έναν μόνο τροχό.
Σε περίπτωση στάθμευσης τώρα του οχήματος το xDrive μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης xDrive προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα να κινηθεί και σε δύσβατες περιοχές.