Όχι τόσο μικρές αλλά σίγουρα πολύ ουσιώδεις είναι οι επεμβάσεις που έχουν γίνει κάτω από το εντυπωσιακό "περιτύλιγμα" του νέου Α4. Τόσο στην εμπρός όσο και στην πίσω ανάρτηση δεν έχει αλλάξει η δομή των αναρτήσεων, όμως πολλά τμήματα είναι νέα ειδικά σε ό,τι αφορά κάποια σημεία σύνδεσης αλλά και ελαστικά σημεία στήριξης. Συγκεκριμένα ο γνωστός τραπεζοειδής σύνδεσμος στον πίσω άξονα προέρχεται από το S4 ενώ ορισμένα ελαστικά παρεμβύσματα καθώς και τα αμορτισέρ τα οποία είναι πλέον μεγαλύτερα σε μέγεθος ανιχνεύουν την καταγωγή τους στο νέο Α6. Μικρές επεμβάσεις έγιναν και στο σύστημα διεύθυνσης για αύξηση της ακρίβειας και ακόμη καλύτερο και πιο ευχάριστο έλεγχο του οχήματος ακόμη και στο όριο. Οδηγώντας στο Μόναχο το νέο όχημα, στην τετρακίνητη, υπερτροφοδοτούμενη και δίλιτρη εκδοχή των 200 ίππων και υπό καταρρακτώδη συχνά βροχή πήραμε μια πρώτη γεύση από το νέο Α4. Βασικά του προσόντα παραμένουν η εξαιρετική ουδετερότητα και η δυνατότητα ανάπτυξης υψηλών ταχυτήτων σε δρόμο με στροφές χωρίς τον παραμικρό προβληματισμό. Ο συνδυασμός άνεσης και οδικής συμπεριφοράς έδειξε να είναι ξανά πολύ καλός αν και οι δρόμοι γύρω από τη Βαυαρική πρωτεύουσα δεν μοιάζουν σε υφή με τους αντίστοιχους ελληνικούς για την εξαγωγή πιο σαφών συμπερασμάτων.
Εξαιρετικά σταθερό ακόμη και κάτω από δύσκολες καιρικές και οδικές συνθήκες έδειξε όπως αναμενόταν άλλωστε το νέο Α4.