Οι αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο είναι πολλές και πρώτα απ' όλα το όχημα διαθέτει νέα πλατφόρμα με σημαντικά αυξημένη ακαμψία (κατά 10% όπως δηλώνει ο κατασκευαστής) και νέα ρύθμιση της ανάρτησης, στοιχεία που ευνοούν την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός στο δρόμο. Τι κι αν η ανάρτηση είναι πλέον ένα κλικ πιο μαλακή, ο συνδυασμός υψηλού επιπέδου άνεσης και σπορτίφ χαρακτήρα πέτυχε απόλυτα αφού η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου -με μια μόνο λέξη- μπορεί να χαρακτηριστεί κορυφαία για την κατηγορία. Οδηγώντας στους πολύ καλούς από πλευράς ποιότητας Ιταλικούς δρόμους το Focus ήταν σαν παιχνίδι στα χέρια μας, αφού ανά πάσα στιγμή και ανεξαρτήτως διαδρομής ανταποκρινόταν με μεγάλη ευχαρίστηση στις όποιες ορέξεις είχαμε. Σε ανοιχτή διαδρομή και με υψηλές ωριαίες ταχύτητες το αμάξωμα δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, ενώ δεν παρατηρούνται και αεροδυναμικοί θόρυβοι. Εκεί όμως όπου πραγματικά αντιλαμβάνεσαι τις ικανότητες του νέου Focus, είναι σε κλειστές και διαδοχικές στροφές. Προβλέψιμο, εξαιρετικά ζυγισμένο και με ευθύβολο τιμόνι είναι ίσως το πιο σπορτίφ μοντέλο της κατηγορίας. Το ESP ακόμα και σε περίπτωση που το όχημα -έπειτα από έντονη πίεση- τείνει να παρεκκλίνει της πορείας του επεμβαίνει διακριτικά και με πολύ σωστό τρόπο.
Το νέο Focus προσφέρει υψηλού επιπέδου άνεση στους επιβάτες του, ενώ και η σταθερότητα του είναι υποδειγματική κινούμενο ακόμα και με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Ο στόχος επιτεύχθηκε: Σπορτίφ οδική συμπεριφορά, άνεση και ασφάλεια ακόμα και όταν στρίβεις στο όριο.