ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2004
Πρώτη επαφή
Πειρασμός
Oδική Συμπεριφορά
Ασφάλεια και άνεση τα κύρια χαρακτηριστικά
Ευχάριστο σε γενικές γραμμές εμφανίζεται το νέο C4 κατά την κίνησή του στο δρόμο. Στηριζόμενο στην πλατφόρμα αλλά και στις αναρτήσεις -με μικρές τροποποιήσεις- του 307, το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen εξασφαλίζει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες και ουδέτερη εν γένει οδική συμπεριφορά. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως η ανάρτηση στην 3θυρη έκδοση είναι ένα "κλικ" πιο σφιχτή απ' ό,τι στην 5θυρη τονίζοντας οι τεχνικοί της Citroen με τον τρόπο αυτό τον σπορτίφ προσανατολισμό του κουπέ αμαξώματος. Οδηγώντας στους καλούς από πλευράς ποιότητας δρόμους της Γαλλίας (εκεί έλαβε χώρα η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου C4), διαπιστώσαμε πως σε γρήγορες στροφές το μπροστινό μέρος του μοντέλου παραμένει σταθερό. Οι όποιες τάσεις υποστροφής εμφανιστούν -έπειτα από έντονη πίεση- διορθώνονται άμεσα και αποτελεσματικά, χάρη στο ακριβέστατο σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση και στα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας με τα οποία εφοδιάζεται το όχημα. Πρέπει εδώ να αναφέρουμε ότι το ESP είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί παρά μόνο στην 3θυρη έκδοση. Σε ανοιχτό δρόμο και κινούμενοι με υψηλές ταχύτητες το αμάξωμα παραμένει σταθερό δίχως να παρουσιάζει τάσεις πλεύσεις. Στον τομέα αυτό βέβαια συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό και ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής τριβής του νέου C4 που ανέρχεται στα: cd 0,28 στο 3θυρο και στα cd 0,29 στο 5θυρο.
Το ESP επεμβαίνει διακριτικά και διορθώνει άμεσα τυχόν “υπερβολές” του οδηγού στο δρόμο.

Σταθερό στις ευθείες, ευχάριστο και άνετο αποδείχθηκε το νέο μικρομε-σαίο της Citroen κατά την κίνησή στους δρόμους της Γαλλίας.

 
 Citroen C4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά
Τεχνολογία