Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/11/2004
TEST
Άλματα μπροστά
Στο δρόμο
Πολύ καλή σταθερότητα και ικανοποιητική άνεση εντός και εκτός δρόμου
Η σταθερότητα του αμαξώματος του νέου Sportage είναι πολύ καλή, ενώ η ανάρτηση με τη σφιχτή σχετικά ρύθμιση ικανοποιεί σε άνεση.
Η πρόοδος που σημειώθηκε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς σε σχέση με το προγενέστερο Sportage μπορεί να θεωρηθεί αλματώδης. Το δεύτερης γενιάς μοντέλο είναι σύμφωνο με τα χαρακτηριστικά των επιβατικών αυτοκινήτων, όπως είναι το αυτοφερόμενο πλαίσιο και οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις. Ο οδηγός θα εξοικειωθεί γρήγορα με τον όγκο του αμαξώματος, βοηθούμενος και από την πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, αλλά και την ευκολία των χειρισμών. Το τιμόνι είναι εύχρηστο και "κόβει" αρκετά στους επιτόπιους ελιγμούς και στο παρκάρισμα.Η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός κατά την κίνηση του οχήματος ικανοποιεί βάσει και του χαρακτήρα του μοντέλου, καθώς ένα πιο σαφές και άμεσο τιμόνι θα μετέφερε περισσότερους κραδασμούς κατά την εκτός δρόμου κίνηση. Η σταθερότητα που εμφανίζει στον αυτοκινητόδρομο το νέο Sportage εμπνέει ασφάλεια ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, ενώ μόνο όταν πνέουν έντονοι πλευρικοί άνεμοι υπάρχει μία σχετική ευαισθησία. Ασφαλή οδική συμπεριφορά εμφανίζει και σε διαδρομή με στροφές. Οι κλίσεις είναι αισθητές στις κλειστές στροφές, ενώ σε ενδεχόμενο απώλειας πρόσφυσης των εμπρός τροχών, η αυτόματη μετάδοση και στους πίσω τροχούς επαναφέρει την τάξη σε συνδυασμό και με το ESP (στάνταρ στην έκδοση EX Full, έναντι του Traction Control System των βασικών εκδόσεων). Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και αποτελεσματικότητα σε ένα φρενάρισμα πανικού, αλλά παρατηρείται μία σχετική ευαισθησία στο ABS, όταν πατηθεί το πεντάλ σε ανωμαλίες του δρόμου, στοιχείο το οποίο είναι αρκετά πιο έντονο στην εκτός δρόμου κίνηση. Το νέο Sportage σε χωμάτινες διαδρομές είναι σε θέση να κινηθεί με χαρακτηριστική ευκολία και άνεση. Με την επιλογή της μόνιμης τετρακίνησης θα κινηθεί με ασφάλεια, αλλά σε κλειστές στροφές απαιτείται σύνεση λόγω του όγκου του αμαξώματος και της υποστροφής που παρουσιάζει. Οι δυνατότητες κίνησής του σε πιο δύσβατα εδάφη είναι ικανοποιητικές και θα ήταν ακόμα καλύτερες με ένα σετ χωμάτινων ελαστικών και με έναν πιο ανθεκτικό συμπλέκτη.
Οι αναρριχητικές ικανότητες είναι αρκετά καλές με την επιλογή μπλοκαρίσματος της τετρακίνησης.

Οι διαδρομές των αναρτήσεων δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες και μόνο σε ακραίες καταστάσεις θα γίνει κάτι τέτοιο αντιληπτό.

 
 Kia Sportage
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι επιβατών - αποσκευών
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια