• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/1/2005
Θέματα αγοράς mtx
Μεταχειρισμένο Volvo S40 1,6 του 2000
Το Volvo S40 του 2000 προσφέρει έναν επιτυχημένο συνδυασμό αξιοπιστίας, κύρους και προσιτού κόστους απόκτησης.
Διαθέτοντας πλήθος πλεονεκτημάτων και το αδιαμφισβήτητο πρεστίζ της Σουηδικής φίρμας το S40 του 2000 είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει περισσότερα από αυτά που κοστίζει ως μεταχειρισμένο.
Στα τέλη του 2000 η Volvo παρουσίασε στην αγορά την ανανεωμένη εκδοχή του S40 (Phase II) δίνοντας ένα αυτοκίνητο που μπορούσε να "κοιτάξει στα μάτια" τον γερμανικό ανταγωνισμό στη μεσαία κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων. Με μια πρώτη ματιά οι αλλαγές στο εξωτερικό του οχήματος δεν ήταν αισθητές αλλά με μια πιο προσεκτική παρατήρηση γίνονταν αντιληπτοί οι προφυλακτήρες νέας σχεδίασης, τα νέα κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων και το σχήμα των προβολέων ομίχλης. Στο εσωτερικό το άνω τμήμα του ταμπλό είναι από μαλακό υλικό καλής ποιότητας όπως καλή είναι η ποιότητα που χαρακτηρίζει το σύνολο των υλικών στο εσωτερικό του μεσαίου Volvo. Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικοί χωρίς να τοποθετούνται στην κορυφή της κατηγορίας. Στο πίσω κάθισμα δύο ενήλικες δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, αφού τόσο ο χώρος για τα γόνατα όσο και ο αέρας για το κεφάλι σε κάθε περίπτωση είναι επαρκείς. Ωστόσο ο τρίτος επιβάτης στο πίσω κάθισμα δεν θα αισθανθεί άνετα κυρίως λόγω του περιορισμένου εκμεταλλεύσιμου πλάτους της καμπίνας. Οι τροποποιήσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης σε σχέση με την πρώτη εκδοχή του μοντέλου χαρίζουν καλύτερη κατευθυντικότητα, μειώνουν τις αναπηδήσεις του πίσω άξονα αλλά η ασαφής αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης παραμένει. Στις στροφές οι κλίσεις διατηρούνται σε λογικά επίπεδα ενώ και τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι ικανοποιητικά.
To πέρασμα του χρόνου
Τα σημάδια που αφήνει ο χρόνος στο αυτοκίνητο της Volvo είναι λίγα και η αξιοπιστία χαρακτηρίζει συνολικά το μεσαίο μοντέλο. Βέβαια τριβές στον εμπρόσθιο άξονα δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ενώ και κάποιοι τριγμοί του αμαξώματος κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Συν & πλην
(+): Αξιοπιστία , εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας, πρεστίζ, άνεση ανάρτησης.
(-): Υψηλό κόστος συντήρησης, φινίρισμα υλικών εσωτερικού, επιδόσεις.
Συχνότερα προβλήματα
• Τριβές στον εμπρόσθιο άξονα
• Τριγμοί αμαξώματος