ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2005
Test mtx
Renault Laguna 2.0 T
Una Laguna...
Μία Laguna που δε διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες, τουλάχιστον εκ πρώτης όψεως. Μια Laguna που ήρθε για να "παντρέψει" τον οικογενειακό χαρακτήρα με τις επιδόσεις.
Με την προσθήκη του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 165 ονομαστικών ίππων -που εφοδιάζει επίσης τα Vel Satis και Avantime- η Laguna προσφέρει εκείνο που έλειπε από τις υπόλοιπες εκδόσεις της, δηλαδή τις εξαίρετες επιδόσεις και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Πρέπει εδώ να τονιστεί ότι στο δυναμόμετρο ο κινητήρας αποδείχθηκε ακόμη πιο ισχυρός καθώς μετρήθηκε στους 183 ίππους. Εξωτερικά, μόνο οι παρατηρητικοί θα αντιληφθούν τη διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης. Οι ορατές διαφορές εντοπίζονται στην τοποθέτηση μιας μικρής αεροτομής στο πίσω μέρος του αμαξώματος και του λογότυπου 2,0Τ εμπρός από τα πλαϊνά προστατευτικά των θυρών και για τους πιο ψαγμένους στο χρώμα του αμαξώματος καθώς το συγκεκριμένο (Bleu orage) διατίθεται μόνο με αυτή την έκδοση του μοντέλου. Στο εσωτερικό της Laguna η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και η εργονομία που έχουν όλες οι εκδόσεις της παραμένουν αναλλοίωτες, με την πρώτη να δίνει πιο έντονα το παρών στην turbo έκδοση, λόγω της τοποθέτησης αφρώδους υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό και της διαφορετικής επένδυσης στις πόρτες και τα καθίσματα. To κύριο στοιχείο της διαφορετικής αυτής Laguna, δεν είναι άλλο από την οδική της συμπεριφορά. Η αίσθηση στιβαρής κατασκευής σε κυριεύει από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις. Η ασφάλεια που νιώθουν οι επιβάτες κατά την κίνηση της δίλιτρης αυτής Laguna είναι παραπλήσια με τα ανταγωνιστικά εκ Γερμανίας μοντέλα. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σκληρή στα πρότυπα της Laguna 3,0 λίτρων καθώς προέρχεται από αυτή. Τα θετικά αυτής της επιλογής αντικατοπτρίζονται στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου, το οποίο παρουσιάζει σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες κίνησης και μικρές κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Εκεί, ο συνδυασμός της ανάρτησης και των μεγάλης διάστασης ελαστικών, δημιουργεί ένα πολύ καλό σύνολο με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Όταν ο οδηγός πιέσει περισσότερο από όσο πρέπει τη Laguna, τότε εκείνη θα ανοίξει την τροχιά της προοδευτικά αλλά τα υποστροφικά φαινόμενα θα εξαλειφθούν αυτόματα με το άκουσμα του χαρακτηριστικού ήχου του συστήματος ελέγχου της ευστάθειας (ESP). Το σύστημα διεύθυνσης είναι σχετικά ελαφρύ ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά ακόμα και σε σκληρή χρήση.
Στο εσωτερικό της Laguna 2,0T συναντούμε αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και διαφορετικές επενδύσεις θυρών και καθισμάτων.

Αξίζει για :
1)Τον δυνατό κινητήρα
2)Tην οδική συμπεριφορά του
3)Τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους
 
 Renault Laguna 2.0 T
Kινητήρας