Ο κινητήρας των 3,0 λίτρων (CLK 280) αποδίδει 231 ίππους και προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στην ανανεωμένη CLK.
Όπως αναφέραμε και στο εισαγωγικό το βασικότερο νέο στοιχείο αυτής της CLK είναι η αντικατάσταση των κινητήρων των 2,6 και 3,2 λίτρων της προηγούμενης γενιάς με απόδοση 170 και 218 ίππων αντίστοιχα. Έτσι, η γκάμα ενισχύθηκε από τα μηχανικά σύνολα των 3,0 και 3,5 λίτρων που αποδίδουν αντίστοιχα 231 και 272 ίππους. Η γκάμα συμπληρώθηκε και από έναν κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 3,0 λίτρων και απόδοσης 224 ίππων ενώ ο επίσης πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων με τους 150 ίππους διατίθεται αποκλειστικά στην κουπέ έκδοση. Οι νέοι βενζινοκινητήρες διακρίνονται για την καλή ελαστικότητα και την πολιτισμένη τους λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής τους ενώ εντυπωσιακός τόσο όσον αφορά την λειτουργία του όσο και την απόδοσή του αποδείχθηκε (αναμενόμενο) ο οκτακύλινδρος 5,5 λίτρων της CLK 55 AMG με τους 367 ίππους. Το κιβώτιο 7G-Tronic που είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε, είναι άμεσο τόσο στην αυτόματη όσο και στη σειριακή του λειτουργία ενώ διαθέτει και αυτόματη λειτουργία Sport πραγματοποιώντας τις αλλαγές των σχέσεων ακόμα πιο άμεσα. Στη σειριακή λειτουργία ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τις ταχύτητες από τα χειριστήρια του τιμονιού, εντείνοντας την σπορτίφ αίσθηση.
Νέος για την Mercedes CLK είναι και ο κινητήρας των 3,5 λίτρων με τους 272 ίππους…
…ενώ σταθερά στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο εκπληκτικός κινητήρας των 5,5 λίτρων με τους 376 ίππους.
To κιβώτιο ταχυτήτων των 7 σχέσεsων 7G-Tronic, είναι ιδιαίτερα άμεσο και πολιτισμένο στη λειτουργία του.