Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/6/2005
Πρώτη επαφή
Citius, Altius, Fortius! (Πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά!)
Οδική συμπεριφορά
Κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά μέσω του IDSplus
Στον αυτοκινητόδρομο το νέο Opel Zafira παρουσιάζει μια ασφαλή και σταθερή οδική συμπεριφορά, ακόμα και πολύ υψηλές ταχύτητες.
Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Opel Zafira είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την κορυφαία turbo έκδοση των 2,0 λίτρων (200 ίππων), η οποία διέθετε το προαιρετικό σύστημα IDSplus (πρόκειται στην ουσία για ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο). Το συγκεκριμένο σύστημα περιλαμβάνει επιπλέον το νέο σύστημα CDC, το οποίο μεταβάλλει συνεχώς το ύψος των αμορτισέρ, ανάλογα με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επιπλέον το IDSplus δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του νέου Zafira μέσω του διακόπτη Sport στο ταμπλό να κινηθεί σε σαφώς πιο γρήγορους ρυθμούς, επεμβαίνοντας στο σύστημα των αναρτήσεων, την απόκριση του γκαζιού και την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού. Στην πράξη και ειδικά σε δρόμους με στροφές, το Zafira με το IDSplus "κολλάει" στο δρόμο παρουσιάζοντας μια επιθυμητά ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το τριάκτινο τιμόνι προσφέρει αρκετά καλή πληροφόρηση, μέσω και του συστήματος διεύθυνσης με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Σε ανοικτό δρόμο, το αυτοκίνητο παρουσιάζεται σταθερό ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, ενώ εφόσον επιλεγεί η ρύθμιση "Sport", τότε το Γερμανικό MPV μεταμορφώνεται σε Gti. Πολύ καλή συμπεριφορά επέδειξε και το σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου, με το CDC να φιλτράρει τις (λίγες) ανωμαλίες της σουηδικής ασφάλτου.

 
 Nέο Οpel Zafira
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια