Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2005
Αφιέρωμα
Με 14 κάμπριο στη Λευκάδα
Μission: Στεγανότητα
Οκέι, μόλις αγοράσαμε ένα νέο κάμπριο και είμαστε έτοιμοι να απολαύσουμε τις χάρες ενός εντελώς διαφορετικού καλοκαιριού. Κι όταν έρθουν ο χειμώνας και οι βροχές, τι θα γίνει;
Eνα ζήτημα το οποίο συχνά απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές ενός ανοικτού αυτοκινήτου είναι κατά πόσο εισέρχεται νερό στην καμπίνα από την οροφή και άλλα σημεία του αμαξώματος. Η παρουσία υφασμάτινης οροφής δεν συνεπάγεται αυτόματα ότι κάθε όχημα του είδους θα εμφανίζει ευπάθεια στον τομέα αυτό ενώ ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι πρακτικά ούτε η παρουσία μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής αποτελεί εγγύηση!
H δοκιμή
Aρχικά είχε προγραμματιστεί να γίνει ψεκασμός νερού σε επίμαχα σημεία (του αυτοκινήτου) με ειδικό πιεστικό, ωστόσο με αυτή τη μέθοδο οι δοκιμαστές (αυτοί που ήταν μέσα δηλαδή) θα έπρεπε να κάνουν 14 μίνι ντους σε μία μέρα. Πρακτικά τα περισσότερα οχήματα δεν μπορούσαν να αντισταθούν σε αυτή τη δοκιμή και έτσι προωθήθηκε η λύση του αυτόματου πλυντηρίου, η οποία εξασφαλίζει ίδια ποσότητα νερού και σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Πρόβλημα αντιμετώπισαν κυρίως το Nissan 350Z, το Toyota MR2 και το Peugeot 307 CC και λιγότερο τα Citroen Pluriel, Ford Streetka και Peugeot 206 CC.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW Z4 2,2
Citroen C3 Pluriel 1,4
Ford Streetka
Honda S2000
Mercedes SLK 200 Kompressor
Mini Cooper Cabrio
Nissan 350Z Roadster
Opel Tigra Twin Top
Peugeot 206 CC
Peugeot 307 CC 2,0
Renault Megane CC
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
VW Beetle Cabrio
Μission: "Κάτι διαφορετικό"
Μission: Στεγανότητα
Μission: Θόρυβος
Μission: Ακαμψία
Μission: Πλυστικά
Μission: Σκιάδια
Μission: Το test του αναπτήρα
Μission: "Στο στόχαστρο του διαρρήκτη"
Μission: Έρευνα
Μission: Ρύθμιση της πλάτης
Μission: Love is in the air