Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/8/2005
Αφιέρωμα
Με 14 κάμπριο στη Λευκάδα
Μission: Το test του αναπτήρα
Το Nissan 350Z Roadster ήταν ένα από τα οχήματα που δεν επηρεάστηκε πολύ από τον αέρα.
Yπάρχουν πολλοί τρόποι για να "δει" κανείς την ποσότητα αέρα που εισέρχεται στο εσωτερικό ενός κάμπριο και πόσο θα ενοχλήσει τον οδηγό. Ένας από αυτούς είναι το test του αναπτήρα.
Αλλη μία από τις δοκιμές-έκπληξη που συμπεριλάβαμε στον φετινό Γύρο με κάμπριο, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στη Λευκάδα, είναι το test του αναπτήρα. Χρησιμοποιώντας έναν ανθεκτικό στον αέρα αναπτήρα (ναι, από τη γνωστή εταιρεία που σκεφτήκατε), προσπαθήσαμε να δούμε σε ποια ταχύτητα κίνησης θα σβήσει η φλόγα, γεγονός που δείχνει ακριβώς πότε ο εισερχόμενος αέρας είναι ιδιαίτερα ισχυρός. Τον αναπτήρα κρατούσε ο συνοδηγός προσομοιώνοντας την κίνηση που κάνει κάποιος για να ανάψει ένα τσιγάρο. Περισσότερο από όλα τα οχήματα άργησε να τον σβήσει το Opel Tigra Τwin Top (έφτασε τα 96 χλμ./ώρα) ενώ πολύ καλές επιδόσεις είχαμε αντίστοιχα από τα Νissan 350Ζ Roadster, Toyota MR2 και Peugeot 206 CC με ταχύτητα 93,5, 87,5 και 83,5 χλμ./ώρα. Το νωρίτερο σβήσιμο ήρθε από το VW Beetle στα 60 χλμ./ώρα (με εξαιρετική σταθερότητα και στις δύο μετρήσεις). Να σημειωθεί ότι τα στοιχεία βασίζονται σε αναλογικά ταχύμετρα (με εξαίρεση το S2000) και φυσικά έχουν καθαρά ενδεικτικό χαρακτήρα.

 
 ΓΥΡΟΣ ΚΑΜΠΡΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
BMW Z4 2,2
Citroen C3 Pluriel 1,4
Ford Streetka
Honda S2000
Mercedes SLK 200 Kompressor
Mini Cooper Cabrio
Nissan 350Z Roadster
Opel Tigra Twin Top
Peugeot 206 CC
Peugeot 307 CC 2,0
Renault Megane CC
Smart roadster Brabus
Toyota MR2
VW Beetle Cabrio
Μission: "Κάτι διαφορετικό"
Μission: Στεγανότητα
Μission: Θόρυβος
Μission: Ακαμψία
Μission: Πλυστικά
Μission: Σκιάδια
Μission: Το test του αναπτήρα
Μission: "Στο στόχαστρο του διαρρήκτη"
Μission: Έρευνα
Μission: Ρύθμιση της πλάτης
Μission: Love is in the air