Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
Πρώτη επαφή
Νέο Honda Civic
Civicisation
Με φρέσκο αέρα το νέο Civic έρχεται να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, διατηρώντας τη χρηστικότητα και την τεχνολογία και επαναφέροντας το φουτουριστικό και ξεχωριστό σχεδιασμό.
Επιστροφή στα στοιχεία που πρέπει να έχει ένα Civic κάνει η Honda με το νέο της μοντέλο. Η υπερτονισμένη σχεδιαστικά χρηστικότητα του υπάρχοντος μοντέλου το αποπροσανατόλισε από τη μοναδικότητα των Civic απέναντι στον ανταγωνισμό.
Κύρια συστατικά του νέου αυτοκινήτου είναι το συναίσθημα, η χρηστικότητα και ο δυναμισμός. Το μεν πρώτο αναλαμβάνει η αποστομωτική σχεδίαση ενώ το δεύτερο "κρύβεται" σε ένα έξυπνο εσωτερικό. Το τρίτο είναι θέμα των επιλογών της Honda σε μηχανολογικό επίπεδο. Οι δύο βενζινοκινητήρες των 1,4 και 1,8 λίτρων και 83 και 140 ίππων που κινούν το νέο Civic, έχουν χαρακτηριστικό το πολύ μικρό τους μέγεθος που πριμοδοτεί τους χώρους, την ασφάλεια και το σχεδιασμό της ανάρτησης αλλά και τις επιδόσεις (0-100 8,6 δλ για τον 1,8).Ένας ακόμη πετρελαιοκινητήρας 2,2 λίτρων 140 ίππων ολοκληρώνει την γκάμα που κάνει χρήση αποκλειστικά 6τάχυτων κιβωτίων με προαιρετική αυτοματοποίηση των αλλαγών (ΑΜΤ).Στο εσωτερικό, μεταφέροντας το δοχείο καυσίμου κάτω από τα εμπρός καθίσματα, απελευθερώνεται ο χώρος κάτω από τα πίσω δίνοντας έτσι μεγάλες δυνατότητες αναδίπλωσης και χρηστικότητας. Η πρόσβαση πίσω είναι εύκολη παρά τις μικρές πόρτες χάρη στο μεγάλο άνοιγμά τους, αν και στην έξοδο η χαμηλή και φαρδιά πίσω κολόνα εμποδίζει σχετικά. Κάτω από το πρωτότυπο σχέδιο του Civic κρύβεται ένα προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο στους τομείς της ασφάλειας (η Honda αναμένει 5 αστέρια στο EuroNCAP) και της παραγωγής. Μόνο σημείο μομφής η επιλογή συμβατικών αναρτήσεων (γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτος πίσω). Μπορεί η εφαρμογή τους να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη και να προσδίδει άριστα οδηγικά χαρακτηριστικά όπως υποσχέθηκαν οι Ιάπωνες μηχανικοί, πολλοί όμως θα θεωρήσουν προδοσία την εγκατάλειψη των διπλών ψαλιδιών. Μία έκδοση Type-R (που όμως δεν επιβεβαιώνουν αν θα υπάρξει οι Ιάπωνες) θα αποδείξει την καταλληλότητα της επιλογής και ελπίζουμε να διαψεύσει τους φόβους πολλών (και ημών) πως όνειρο ήτανε και πάει. Οψόμεθα.
Οι δύο ζώνες στο ταμπλό, μία ελέγχου και μία πληροφόρησης, οργάνων βρίσκονται στην ίδια ευθεία και σε μικρή γωνία ώστε ο οδηγός να τις κοιτά με ελάχιστη προσπάθεια των ματιών του.
Σημειώστε...
• Χαμηλότερο και φαρδύτερο αμάξωμα με πρωτότυπο σχεδιασμό.
• Νέοι κινητήρες 1,4 1,8 βενζίνης 2,2 ντίζελ.
• Ιδιαίτερο και πολυχρηστικό εσωτερικό
• Συμβατική ανάρτηση
• Διαθέσιμο στις αρχές του 2006
Ενιαίο εμπρός κρύσταλλο περιλαμβάνει σήμα και φωτιστικά σώματα.
Μεγάλοι τροχοί και πλαστικά τονισμένα τόξα θόλων.
Μεγάλοι καθρέφτες με ενσωματωμένα πλαϊνά φλας.
Τριγωνικές απολήξεις εξατμίσεων με κυψελωτό πλέγμα μεταξύ τους.
Παρμπρίζ που κατεβαίνει χαμηλά για καλύτερη ορατότητα πίσω.