Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
TEST
Διττή προσωπικότητα
Στο δρόμο
Διαφορές σε σχέση με τα χάτσμπακ Astra υπάρχουν και στη ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία είναι πιο σφιχτή, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μικρότερη, για πιο σπορτίφ αίσθηση. Μάλιστα το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εφοδιασμένο με το IDS Plus (συνδυάζεται με ESP και δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και είναι προαιρετικά διαθέσιμο εκτός του κινητήρα των 1,4 λτ.), που σημαίνει ότι με το πάτημα του διακόπτη "Sport" στο ταμπλό, το γκάζι γίνεται πιο άμεσο σε απόκριση, το τιμόνι αποκτά καλύτερη αίσθηση και η ανάρτηση "σφίγγει" περισσότερο.

 
  Opel Astra GTC 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Eσωτερικό
Kινητήρας