Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/12/2005
Test mtx
Στο μάτι του ανταγωνισμού
Οδική συμπεριφορά: Άνεση από Clio - Οδηγική αίσθηση από Fiesta
Yaris
Κατά βάση η οδική συμπεριφορά και των 7 αυτοκινήτων κρίνεται ασφαλής με ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης και αυτό γιατί ο αστικός, κυρίως, χαρακτήρας τους και η απόδοση των μηχανικών συνόλων τους δεν αφήνουν περιθώρια για υπερβολές. Οι κλίσεις στις στροφές είναι υπαρκτές σε όλα, ωστόσο το αμάξωμα του Colt γέρνει ελαφρά περισσότερο. Το πιο άνετο για ένα ταξίδι είναι το Clio, το οποίο διαθέτει, πέραν της μαλακής ανάρτησης, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνετα καθίσματα. Πάντως, το πιο ενδιαφέρον οδηγικά σε γοργούς ρυθμούς είναι το Fiesta, ενώ το Yaris παρέχει και εκείνο πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες και συν τοις άλλοις τα πιο αποτελεσματικά φρένα.
Κινητήρες - Επιδόσεις
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του νέου Yaris δεν είναι σε θέση να συναγωνιστεί σε επιδόσεις τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά κινητήρια σύνολα (είτε με 3 είτε με 4 κυλίνδρους), αφού είναι ο πιο μικρός σε χωρητικότητα (998 κ.εκ.). Η απόδοσή του είναι πολύ καλή (72 ίπποι στο δυναμόμετρο), όμως η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου επηρεάζει τις επιδόσεις από τη μια, αλλά από την άλλη προσφέρει χαμηλή κατανάλωση. Ο πιο δυνατός κινητήρας είναι εκείνος του Colt με τους 85 δυναμομετρημένους ίππους, που του προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις από στάση, αλλά κάνει θόρυβο -αντίθετα με το μόλις κατά 3 ίππων μικρότερο κινητήρα του Corsa, που διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του, την οικονομία και τις επιδόσεις εν κινήσει, που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.066 κιλών.
Clio
Fiesta

 
  Tο νέο Toyota Yaris 1,0 απέναντι στον ανταγωνισμό
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό: Ποιότητα από Clio και Polo, σχεδίαση από Yaris-Colt
Χώροι: Το Colt καλύτερο σε χώρους και πολυχρηστικότητα
Χώρος αποσκευών
Ξεχωριστά στοιχεία
Οδική συμπεριφορά: Άνεση από Clio - Οδηγική αίσθηση από Fiesta
Συμπέρασμα