Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2006
Πρώτη επαφή
H άλλη όψη του νομίσματος
Oδική συμπεριφορά
Η δομή της ανάρτησης δεν άλλαξε στην RS έκδοση της Octavia 5 (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ωστόσο η πιο σκληρή ρύθμιση αυτής, οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω και τα ενισχυμένα φρένα αρκούν για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις, που γεννά ο δίλιτρος κινητήρας των 200 ίππων. Η Octavia 5 RS, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην πίστα των Σερρών μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, όσον αφορά στα ακούραστα και δυνατά της φρένα και στην απόκριση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης και του επιλογέα, με τον κινητήρα να συμπληρώνει την πολύ καλή της εικόνα. Η υποστροφή έδινε συχνά το "παρών", αν έμενες στο γκάζι, ωστόσο σε πιο συγκρατημένους ρυθμούς μπορούσες να κινηθείς γρήγορα, με το πίσω μέρος να παραμένει πεισματικά βιδωμένο στο δρόμο.
Oπως σας RS
Νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με πιο "αιχμηρές" επιφάνειες, προσδίδουν την απαιτούμενη για την κατηγορία δυναμική στο αμάξωμα της Octavia 5 ενώ τόσο τα πλαϊνά μασπιέ, όσο και οι 17ιντσες -ή προαιρετικά 18ιντσες- ζάντες τονίζουν ακόμα περισσότερο το διαφορετικό προσανατολισμό της Octavia 5 RS. Στο πίσω μέρος, η Octavia 5 RS εφοδιάζεται με αεροτομή στην πεντάθυρη έκδοση, ενώ τα λογότυπα RS με το σήμα V -από το Victory- εμπρός και πίσω, καθώς και τα πράσινα δισκόφρενα στους τροχούς συμπληρώνουν την εικόνα.
Oπως μας RS
To κύριο χαρακτηριστικό της Octavia 5 RS είναι ότι, οι βελτιώσεις προς όφελος της σπορτίφ λογικής δεν έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην εικόνα του αυτοκινήτου γενικότερα. Έτσι, παρά το κατά 12 χλστ. χαμηλότερο αμάξωμα και τη σκληρότερη ανάρτηση προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς, η Octavia 5 και σε αυτή την έκδοση μπορεί να χαρακτηριστεί άνετη για τους επιβάτες, ενώ οι σπορ λεπτομέρειες στο εσωτερικό δεν αλλοιώνουν την ποιοτική και εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα.

 
 Skoda Octavia 5 RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική συμπεριφορά