Πολύ σταθερό στο δρόμο και αρκετά ουδέτερο είναι το 207 παρέχοντας ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό.
Βρυχάται… το 207, το νέο λιοντάρι της Peugeot, το οποίο σε ένα μήνα θα βρίσκεται και στην Ελλάδα. Και τι θα κάνει; Μα, φυσικά, θα διεκδικήσει "βασιλική" θέση στη "ζούγκλα" της κατηγορίας των μικρών οχημάτων.
Aκόμη πιο ισχυρή καθιστά τη θέση της στη μικρή κατηγορία η Peugeot με το 207, το οποίο έδειξε πολύ ολοκληρωμένο. Το… κτηνάκι Αυτό που εντυπωσιάζει πιο πολύ στο νέο 207 (ξεπερνώντας ακόμη και το πολύ επιθετικό εμπρός μέρος), είναι το μέγεθος του αμαξώματος και η παρουσία του στο δρόμο, η οποία είναι πληθωρική. Το αυτοκίνητο δεν μπορείς να το πεις "μικρό", όπως και τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά οχήματα, που έφτασαν ή και ξεπέρασαν τα 4,0 μέτρα (4,03 είναι το 207). Όμως, σε αυτή την περίπτωση, είναι και η σχεδίαση τέτοια, ώστε να αναδεικνύει περισσότερο αυτή τη… μεγέθυνση. Μοιάζει με κάποιο; Σαφώς μοιάζει. Ολόκληρο το εμπρός μέρος δείχνει να έρχεται από το πρόσφατα ανανεωμένο 307, όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία σχηματικά θυμίζουν κάπως το μικρομεσαίο της Peugeot. Η διαφορά είναι ότι, το 207 έχει ένα πιο καμπυλόγραμμο εμπρός μέρος με πολύ τονισμένη την άκρη, όπου φιλοξενείται το σήμα της φίρμας. Coming soon… … και για την ακρίβεια "very soon", καθώς στις αρχές Μαΐου το αυτοκίνητο θα βρίσκεται στην Ελλάδα, με τιμές που ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές. Η ουσία είναι ότι, το 207 θα προλάβει έξι ολόκληρους μήνες εμπορικής πορείας για το 2006 και το 2007 θα μπει ακόμη πιο δυναμικά, καθώς ήδη από τα τέλη του τρέχοντος έτους θα ξεκινήσει η διάθεση τόσο της βασικής έκδοσης των 75 ίππων (1,4 λίτρα), αλλά και της top-of-the-range έκδοσης των 1,6 λίτρων και 150 ίππων (φυσικά με turbo). Τι άλλο έρχεται; Μα τα υπόλοιπα φύλλα της γνωστής "μαργαρίτας", όπως ονομάζεται η στρατηγικής της Peugeot, δηλαδή το CC, το SW και ίσως και κάποια… έκπληξη.
Το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και η τρίτη κολόνα με το λεπτό άνω μέρος και την πολύ πλατιά βάση αποτελούν κάποιους σχεδιαστικούς δεσμούς ανάμεσα σε 207 και 206.
Οι εκδόσεις -εκτός της Sport (μεγάλη φωτό πάνω)- έχουν διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα, με διαφορετική διαμόρφωση του μεγάλου αεραγωγού, με τους προβολείς ομίχλης να βρίσκονται έξω από αυτόν (φωτό).