Το ταμπλό είναι σχετικά ψηλό και ογκώδες, αλλά κατά τα λοιπά είναι λιτό και χωρίς ακρότητες, εξαιρώντας ίσως μια οριζόντια τομή στο χώρο εμπρός από τον εμπρός επιβάτη. Από πλευράς ποιότητας, είναι επενδυμένο με ένα στρώμα μαλακού υλικού, το οποίο βελτιώνει σημαντικά τη συνολική εικόνα. Από πλευράς φινιρίσματος, το επίπεδο έδειξε να είναι πολύ καλό, με αρκετά διαφορετικά υλικά να συναντώνται στο εσωτερικό και γενικά να φαίνεται, ότι δόθηκε έμφαση στη λεπτομέρεια. Η συναρμολόγηση επίσης έδειξε να είναι προσεγμένη.Ο πίνακας οργάνων (φυσικά με ενδείξεις μονών αριθμών) είναι όμορφος και "τακτοποιημένος". H κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει αισθητά από το ταμπλό, χάρη στα τονισμένα κατακόρυφα άκρα της. Δύο θήκες υπάρχουν εκεί και πολλές ακόμη στην προέκταση του ίδιου άξονα ανάμεσα στις εμπρός θέσεις. Μην ψάχνετε τους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα. Οι Γάλλοι τα έβαλαν στην παραδοσιακή θέση, στην πόρτα του οδηγού. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με τιμόνι να ρυθμίζεται σε δύο έννοιες από τη βασική έκδοση.