Στο πλαίσιο της παρουσίασης κινηθήκαμε στο έδαφος της Μαγιόρκας, όπου το 207 στα λίγα χιλιόμετρα αυτοκινητόδρομου -που κινήθηκε- έδειξε να είναι πολύ σταθερό. Σε δρόμους με πολύ κλειστές στροφές, το αυτοκίνητο κινείται επιτυγχάνοντας έναν πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, τουλάχιστον στην έκδοση Sport. Το νέο Peugeot είναι περισσότερο ουδέτερο από ό,τι το 206, εμφανίζοντας λογική υπερστροφή υπό πίεση. Εντοπίστηκε μια τάση για υπερστροφή, σε συνάρτηση πάντα με το δρόμο, η οποία, και πιο εμφανής να είναι σε ελληνικό δρόμο, σίγουρα δε θα φτάνει σε ένταση το 206. Το τιμόνι, με ηλεκτρική και μεταβλητή υποβοήθηση, έχει βαριά αίσθηση στις υψηλές ταχύτητες και πιο φιλική σε επιτόπιο ελιγμό. Δεόντως εκτιμώνται τα αυξημένα σε μήκος μετατρόχια.
Γνωστοί οι πρώτοι κινητήρες
Τόσο στα 1,4 λίτρα (με 90 ίππους στην αρχή και 75 αργότερα μέσα στο 2006), όσο και στα 1,6 λίτρα με 110 ίππους, τα μηχανικά σύνολα είναι γνωστά και συνδυάζονται με κιβώτια πέντε σχέσεων. Εμείς οδηγήσαμε την πιο ισχυρή διαθέσιμη έκδοση, η οποία άφησε καλές εντυπώσεις, αν και ήταν αισθητό το αυξημένο βάρος του οχήματος σε σχέση με ένα 206.
Τόσο η άνεση όσο και η ”ευθυβολία” που παρέχει το 207, βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο.
Η πίσω ανάρτηση αποτελείται πλέον από ημιάκαμπτο άξονα και όχι από υστερούντες βραχίονες και ράβδους στρέψης.