Tο επόμενο μεγάλο όχημα της Saab στη θέση του 9-5 δεν αποκλείεται να είναι 5θυρο, με το πιο δυναμικό "πρόσωπο" που έχουμε δει σε όχημα της σουηδικής εταιρείας.
Λέτε η Saab να προσθέσει ένα ζυγό αριθμό στα ονόματα των μοντέλων της, όπως το 9-6; Πληροφορίες των κατασκόπων-συνεργατών του Auto Τρίτη λένε ναι.
Tο επόμενο μεγάλο όχημα της Saab στη θέση του 9-5 δεν αποκλείεται να είναι 5θυρο, με το πιο δυναμικό "πρόσωπο" που έχουμε δει σε όχημα της σουηδικής εταιρείας. Το δόγμα… … στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένα: δεν υπάρχουν δόγματα! Αντιθέτως, ολοένα και περισσότερα στερεότυπα καταρρίπτονται. Τα πεντάθυρα οχήματα λοιπόν χρησιμοποιούνται σε όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις (άνω της μεσαίας κλάσης) και αποκτούν όλο και πιο συχνά σπορ χαρακτήρα. Αυτό θέλει να κάνει και η Saab με το 9-6, ένα όχημα αυτής της νέας σχολής, το οποίο, σύμφωνα με πολύ "φρέσκες" πληροφορίες, θα είναι ο μεγάλος και χάτσμπακ αντικαταστάτης του 9-5. Το χρονικό πλαίσιο της παρουσίασης δεν είναι ακόμη γνωστό (άλλωστε μόλις πρόσφατα ανανεώθηκε το 9-5), όμως η Saab είναι αποφασισμένη να δώσει στην αγορά κάτι πολύ δυναμικό από πλευράς εμφάνισης, όπως φαίνεται και στην κατασκοπευτική φωτογραφία (πάνω), χωρίς όμως το όχημα να στερείται πρακτικότητας. In turbo we trust Μιλώντας με σημερινά δεδομένα, οποιαδήποτε εκδοχή του υπάρχοντος δίλιτρου turbo μοτέρ (175 και 210 ίππων), αλλά και ο V6 των 2,8 λίτρων και 250 ίππων θα μπορούσαν με άνεση να προκριθούν, ωστόσο με άγνωστη την οριστική περίοδο λανσαρίσματος δεν μπορούμε να μιλάμε με σιγουριά. Το πρωτότυπο Aero X πάντως (φωτό) διέθετε τον ίδιο V6, με δύο turbo όμως και απόδοση περί τους 400 ίππους. Επιπλέον έφερε σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, αλλά και ένα κιβώτιο επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία, που ίσως δούμε και στην παραγωγή.