… αυτή ήταν επί λέξει η παρότρυνση των ανθρώπων της εισαγωγικής εταιρείας προς τους δημοσιογράφους στη συνέντευξη Τύπου, αναφερόμενοι στο χρόνο που θα πάρουμε τα αυτοκίνητα στα χέρια μας. Και εμείς στο Auto Τρίτη υποσχόμαστε να το κάνουμε, όταν πάρουμε το αυτοκίνητο για δοκιμή (όχι με την κυριολεκτική -ευχόμαστε- έννοια). Με αυτά τα λόγια, οι ιθύνοντες της Dealmar θέλησαν να δείξουν τη βεβαιότητά τους για τις εκτός δρόμου ικανότητες και την αντοχή του Landwind. Η σκληρή άλλωστε χρήση για την οποία προορίζεται προβάλλεται ως ένα από τα σημαντικότερα ατού του οχήματος, μαζί με την αξιοπιστία του, τα φθηνά ανταλλακτικά και την ευκολία στη συντήρησή του, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της ελληνικής αντιπροσωπείας. Η δομή του; Κλασική των παλαιότερων σκληροτράχηλων εκτός δρόμου μοντέλων: Ένα ενισχυμένο ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας, διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική ράβδο στην εμπρός ανάρτηση, άκαμπτος άξονας με ράβδο πανάρ και σούστες πίσω και η δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (κοντά), μέσω του κλασικού δεύτερου επιλογέα.
Ποτάμια…
Χιόνια…
Λάσπες … είναι το περιβάλλον όπου νιώθει περισσότερο άνετα το Landwind.