Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2006
Test mtx
Καλλονές...
Oδική Συμπεριφορά
Απολαυστικά...
Η 320 si θα "γλιστρήσει" ομαλά, θα ελεγχθεί με εύκολο τρόπο και θα σε αφήσει να παίξεις μαζί της! Εξαιρετικό πλαίσιο, κοφτερό τιμόνι και σφιχτή ανάρτηση, τα συστατικά της απόλαυσης…
BMW 320 si και Mercedes C-Class 200 Kompressor. Δύο αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν, για να προσφέρουν οδηγική ευχαρίστηση. Δύο αυτοκίνητα τόσο ίδια, αλλά συγχρόνως και τόσο διαφορετικά… Αλλά ας μη μακρηγορούμε άλλο και ας δούμε αναλυτικά το ποιόν των δυο οχημάτων. Κατ' αρχήν και τα δυο είναι πισωκίνητα. Τι σημαίνει αυτό; Πως στους Ελληνικούς δρόμους, με το χαμηλό συντελεστή τριβής, οι πλαγιολισθήσεις γίνονται για πλάκα. Αμφότερα όμως εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά συστήματα, ως δικλίδα ασφαλείας, ενώ διαθέτουν και από τα πιο γεροδεμένα πλαίσια στην κατηγορία. Σκιαγραφώντας το προφίλ των δυο αυτοκινήτων, θα λέγαμε, πως από τη μια μεριά έχουμε την "αθλητική" 3άρα με το κοφτερό τιμόνι, τη "συμπαγή" αίσθηση και το σπορτιφ προσανατολισμό και από την άλλη, την κομψή C-Class με την κορυφαία άνεση και την εκπληκτική ποιότητα κύλισης. Άποψή μας; Στο νέο -ηλικιακά- οικογενειάρχη, με τις σπορτιφ ανησυχίες, θα του ταίριαζε καλύτερα η 3άρα, αντίθετα, όσοι είναι λάτρεις των άνετων μετακινήσεων και των...μεγάλων αποστάσεων, θα επέλεγαν C-Class.
Αναμφισβήτητα, η C-Class δεν προσφέρει την ίδια σπορ αίσθηση με την 3άρα. Θα κουνήσει βέβαια και αυτή την ουρά της, αλλά όταν νιώσει ότι το παρακάνεις, θα σε επαναφέρει στην τάξη. "Χαλάλι" όμως, γιατί η άνεση που προσφέρει, σε συνδυασμό με την εκπληκτική ποιότητα κύλισης, σε ανταμείβει και με το παραπάνω…

 
  BMW 320 si & Mercedes C-Class 200 Kompressor Αvantgarde
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά
Κινητήρας - Επιδόσεις
Χώροι
Συμπέρασμα