Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/8/2006
TEST
Maximise (my Ford)
Χώροι - διαρρύθμιση
Για επτά (όχι νάνους)
Η πλάτη των θέσεων έξι και επτά διαθέτει διπλή και σκληρή επένδυση, η οποία ανοίγει προς τα εμπρός και καλύπτει τα τμήματα αυτών των καθισμάτων, προκειμένου αυτά να μη φθαρούν από κάποια αποσκευή.
Αυτό για το οποίο προϊδεάζουν οι εξωτερικές διαστάσεις επιβεβαιώνεται από τις σχετικές μετρήσεις. Στο εσωτερικό του S-MAX συναντούμε, λοιπόν, μία από τις πιο πλατιές καμπίνες της κατηγορίας των πολυχρηστικών, γεγονός που εξασφαλίζει πολύ καλό πλάτος και για την τρίτη σειρά καθισμάτων, εάν αυτή επιλεχθεί. Τεράστιος είναι επίσης ο χώρος για τα πόδια των μεσαίων πίσω επιβατών, ενώ απλώς ικανοποιητικές είναι οι… επιδόσεις σε ό,τι αφορά στο χώρο για τα κεφάλια.Στην τρίτη σειρά η κατάσταση είναι φυσικά λίγο πιο στενάχωρη, αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια. Οι δυνατότητες διαρρύθμισης είναι πολλές, με τις τρεις μεσαίες θέσεις να είναι ανεξάρτητες, συρόμενες, με ρυθμιζόμενη κλίση της πλάτης και πλήρως αναδιπλούμενες. Οι θέσεις έξι και επτά αναδιπλώνονται με απλές κινήσεις (πρώτα περιστρέφεται το κάτω μέρος του καθίσματος, για να βυθιστεί λίγο και κατόπιν πάνω του πέφτει η πλάτη). Όλοι οι χειρισμοί γίνονται κυρίως με ιμάντες, που είναι αρκετά ευδιάκριτοι.
Με 7, 5 ή 2 θέσεις
285 λίτρα
755-1.072 λτ. (ή 854 λτ. στο 5θέσιο μοντέλο)
2.000 λίτρα
Άφθονος είναι ο χώρος για τους επιβάτες της μεσαίας σειράς (επάνω) και σχετικά πιο περιορισμένος για εκείνους της τρίτης σειράς (κάτω).

Τα μεσαία καθίσματα μπορούν να ρυθμιστούν σε διάφορες θέσεις.

 
  Ford S-MAX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι - διαρρύθμιση
Στο δρόμο