" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/9/2006
Scoop old
Νέο Honda Cr-v
Ωρίμαση!
Διαβάστηκε από 6657 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/9/2006
Στη χώρα μας το πρώτο τρίμηνο του 2007
Πιο συμπαγές και στιβαρό, με αναβαθμισμένη εσωτερική σχεδίαση και ποιότητα, το νέο CR-V χωρίς να καταφεύγει σε εξτραβαγκάνζα πρακτικές, δείχνει πιο έτοιμο από ποτέ να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό της κατηγορίας των SUV.
Η παρουσίαση της νέας, τρίτης γενιάς του CR-V έρχεται τη στιγμή που η Honda έχει εξαπολύσει μια παγκόσμια επίθεση με την παρουσίαση του νέου, ριζικά ανανεωμένου Civic (σε 3θυρες, 4θυρες και 5θυρες εκδόσεις). Στην περίπτωση όμως του CR-V, η ιαπωνική εταιρεία δεν επέλεξε, αισθητικά τουλάχιστον, τον εντυπωσιασμό, αφού το αμάξωμα του νέου μοντέλου σε καμιά περίπτωση δεν ακολουθεί την έξω από τα δεδομένα σχεδίαση του Civic. Επιπλέον, η Honda διατήρησε τις -έτσι κι αλλιώς- μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του προηγούμενου CR-V, αυξάνοντας μόνο τα μετατρόχια κατά 30 χλστ. και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους κατά 35 χλστ. Με τον τρόπο αυτό, το CR-V διατηρεί το συμπαγή χαρακτήρα του προκατόχου του, ο οποίος -ειδικά στο νέο μοντέλο- ενισχύεται με την ύπαρξη πιο παχιών πίσω κολώνων, λίγο μικρότερων σε μέγεθος γυάλινων επιφανειών, καθώς και μεγαλύτερων σε μέγεθος (αλλά και πάλι κάθετων) πίσω φωτιστικών. Μπροστά, την εντύπωση κλέβει η εντελώς νέα μάσκα, με τους μεγάλους οριζόντιους αεραγωγούς να διαχωρίζουν καπό και προφυλακτήρα.
Νέες τεχνολογίες
Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης του υπάρχοντος CR-V παρέμεινε και στο νέο μοντέλο, βελτιώθηκε όμως στα σημεία, έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει 20% περισσότερη ροπή στους τροχούς. Το αυτοκίνητο υπό κανονικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο, όταν όμως το σύστημα "αντιληφθεί" απώλεια πρόσφυσης, μεταφέρει άμεσα ποσοστό της ροπής και στον πίσω άξονα. Επιπλέον, για πρώτη φορά σε SUV μοντέλο της Honda, το CR-V θα μπορεί να εξοπλιστεί με Adaptive Cruise Control (Σύστημα Διατήρησης Ασφαλούς Απόστασης από προπορευόμενο όχημα), καθώς και Σύστημα προειδοποίησης και ενίσχυσης απότομου φρεναρίσματος.
Στο πίσω τμήμα του νέου CR-V, ο πέμπτος τροχός έχει μεταφερθεί κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το νέο CR-V διαθέτει πιο χαμηλό κέντρο βάρους, προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.

 
 Νέο Honda Cr-v
Εσωτερικό
Κινητήρες