mono-sto-autotriti

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/9/2006
TEST
Αudi TT 2,0 TFSI
And so the TT story goes…
Διαβάστηκε από 24520 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/9/2006
Η δυναμικότητα του σχήματος του νέου Audi TT φαίνεται από όποια πλευρά και εάν το κοιτάξεις…
Μπαίνοντας στη δεύτερη γενιά του, το Audi TT γράφει και πάλι ιστορία. Και εάν στην πρώτη γενιά η ιστορίαγράφτηκε κυρίως λόγω της εξωτερικής εμφάνισής του, στο νέο ΤΤ η αισθητή βελτίωση σε όλους τους τομείς, δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης.
Η πρόθεση της Audi να αντικαταστήσει το TT, δεν απαίτησε γρήγορες κινήσεις και πυρετώδεις ρυθμούς προετοιμασίας. Ας είναι καλά η σχεδιαστική πρωτοπορία του προηγούμενου TT, που έδωσε τον απαραίτητο χρόνο στους ανθρώπους της γερμανικής φίρμας, για να προετοιμάσουν και τελικά να βγάλουν στην παραγωγή το νέο μοντέλο. Και από ό,τι φαίνεται, οι Γερμανοί εκμεταλλεύτηκαν μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο του διαθέσιμου χρόνου, αφού το νέο Audi TT είναι το καλύτερο προσθιοκίνητο κουπέ που μπορείτε να αποκτήσετε μεταξύ 40.000 και 60.000 ευρώ.
Εξελιγμένο design
Αυτό το διαπιστώνεις από την πρώτη στιγμή που βλέπεις το αυτοκίνητο. Πιο πλατύ και πιο μακρύ, γεμάτο καμπύλες γραμμές, το νέο Audi TT δείχνει να έχει προχωρήσει ένα βήμα πιο μακριά τη ρηξικέλευθη σχεδιαστική φιλοσοφία του προκατόχου του. Για παράδειγμα, η μικρή σε μέγεθος μάσκα έχει δώσει τη θέση της σε μια ενιαία πολυγωνική γρίλια, επενδεδυμένη από μια λεπτή γραμμή αλουμινίου. Τα σχεδόν παραλληλόγραμμα φωτιστικά έχουν αντικατασταθεί από άλλα, μεγαλύτερα, πιο στενά και γεμάτα ακμές, ενώ έχουν τονιστεί επιπλέον τα νεύρα στο καπό. Στο πλάι, έχουν παραμείνει τα τονισμένα φτερά των τροχών και έχουν προστεθεί δύο οριζόντια νεύρα. Οι δείκτες αλλαγής πορείας έχουν μεταφερθεί πλέον μέσα στους εξωτερικούς καθρέφτες, ενσωματώνοντας συνάμα φώτα τεχνολογίας LED. Πίσω, εντύπωση προκαλεί η προέκταση της οροφής σχεδόν μέχρι τα πίσω φωτιστικά (μεγαλύτερα σε μέγεθος) και το κλείσιμο του παρμπρίζ, σχεδόν μέχρι το τελείωμα του καπό. Εκεί βρίσκεται τοποθετημένη και η νέα, πιο επιθετική αεροτομή, η οποία σηκώνεται είτε αυτόματα, σε ταχύτητες πάνω από τα 120 χλμ./ώρα, είτε χειροκίνητα, μέσω του ειδικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα.
Πολύ καλές τιμές κτήσεως
Το νέο Audi TT, με τον turbo κινητήρα των 2,0 λίτρων, ξεκινά από τα 39.900 ευρώ, με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού, από όπου δεν απουσιάζει σχεδόν τίποτε. Δεδομένων όλων των πλεονεκτημάτων του νέου αυτοκινήτου, η τιμή αυτή είναι πολύ καλή, από τη στιγμή μάλιστα που το προηγούμενο TT των 180 ίππων (1,8 T) κόστιζε τα ίδια ακριβώς χρήματα. Αν πάντως θέλετε την πιο δυνατή, τετρακίνητη έκδοση των 3,2 λτ. (250 PS), τότε θα πρέπει να δαπανήσετε 53.200 ευρώ.
ΣΥΝ
• Fun to drive οδική συμπεριφορά
• Δυνατός κινητήρας
• Ποιότητα - αισθητική εσωτερικού
• Σχεδίαση αμαξώματος
ΠΛΗΝ
• Μόνο το γεγονός, ότι αισθητικά δεν προκαλεί την ίδια εντύπωση με το προηγούμενο μοντέλο
• Ίσως και οι "διακοσμητικές" πίσω θέσεις, αλλά αυτό δε μας ενδιαφέρει στο TT

 
 Αudi TT 2,0 TFSI
Εσωτερικό
Xώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα