Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/9/2006
TEST
And so the TT story goes…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 24520 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/9/2006
Ο γνωστός και από τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου VAG, 2λιτρος turbo FSI κινητήρας των 200 ίππων, φαίνεται ότι βρήκε την καλύτερή του εφαρμογή στο νέο Audi TT. Το γερμανικό μοτέρ εκπλήσσει με τη δύναμή του, κυρίως στο μεσαίο και υψηλό φάσμα των στροφών και -σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο αμάξωμα- επιφυλάσσει σημαντικά βελτιωμένα νούμερα επιτάχυνσης στο αυτοκίνητο: Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,8 δλ. και τα 60-100 χλμ./ώρα με 5η σε μόλις 6,1 δλ. (με 4η σε 4,7 δλ.). Εδώ, σημαντική είναι η συμβολή του 6αριού μηχανικού κιβωτίου, με την αρκετά κοντή κλιμάκωση και το ιδανικό κούμπωμα. Σημαντικά βελτιωμένος είναι και ο ήχος που φτάνει στα αυτιά των επιβατών (μπάσος και "πορώτικος" μετά τις 4.000 σ.α.λ.), με την κατανάλωση να εξαρτάται από τις διαθέσεις του οδηγού. Σε μέσες ταχύτητες, πάντως, βρίσκεται λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.

 
 Αudi TT 2,0 TFSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα