Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/9/2006
TEST
And so the TT story goes…
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 24520 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/9/2006
Αφεθείτε και απολαύστε!
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η Audi και το νέο TT έχουν προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα. Ξεκινώντας από ένα πιο στιβαρό πλαίσιο (σε ποσοστό μάλιστα 50% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), συνεχίζοντας με ένα πιο ελαφρύ αμάξωμα (κατασκευασμένο από αλουμίνιο σε ποσοστό 69%), μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός-πίσω, καθώς και ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, το νέο TT είναι πολύ καλύτερο στο δρόμο από το προηγούμενο μοντέλο. Εδώ, βέβαια, σημαντικό ρόλο παίζει και η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία -για την καλύτερη κατανομή του βάρους- είναι κατασκευασμένη από ατσάλι, σε αντίθεση με την μπροστινή (Μακ Φέρσον με τριγωνικό ψαλίδι βάσης), που έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο. Τι σημαίνουν όλα αυτά στην πράξη;Το νέο Audi TT είναι ένα εξαιρετικό προσθιοκίνητο κουπέ, με fun-to-drive χαρακτήρα, ο οποίος αποκαλύπτεται σε όλο του το μεγαλείο μόλις απενεργοποιήσεις το (στάνταρ) ESP. Το αυτοκίνητο, με απλό άφημα του γκαζιού και απότομη τιμονιά μέσα στη στροφή, θα υπερστρέψει με απολύτως προοδευτικό τρόπο, δίνοντας στα χέρια σου (και στις διαθέσεις σου) τον απόλυτο έλεγχο. Από εκεί και πέρα, στην έξοδο της στροφής, το σίγουρο πάτημα στο πεντάλ του γκαζιού θα ενεργοποιήσει όλα τα άλογα του δυνατού κινητήρα, το αυτοκίνητο θα "βάλει τη δύναμή του κάτω" και εσύ θα αρχίσεις να προετοιμάζεσαι ήδη για την επόμενη στροφή. Ακόμα πάντως και εάν μπεις πιο γρήγορα από ό,τι πρέπει και αναγκαστείς να καταφύγεις στα φρένα, τότε (και μόνο τότε) το ESP θα ενεργοποιηθεί, επαναφέροντας το πίσω μέρος στην τάξη. Με το ESP πάντως ενεργοποιημένο, ξεχάστε όλα τα παραπάνω, αφού το TT θα στρίψει με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς κανέναν ενδοιασμό. Στην ευθεία, η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η υποδειγματική σταθερότητα, ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική, ωθούν τον οδηγό να κινηθεί όλο και πιο γρήγορα. Όσον αφορά στα φρένα, τέλος, η αίσθηση και η απόδοσή τους είναι αρκετά καλή.
Άνεση
Η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων του νέου Audi TT, εκτός από την οδική συμπεριφορά, φροντίζει και για την άνεση των επιβατών του αυτοκινήτου. Παρ' όλο, λοιπόν, που για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας η άνεση δεν είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα, το νέο TT καταφέρνει να φιλτράρει, με αρκετά αποτελεσματικό τρόπο, τις ανωμαλίες της ελληνικής ασφάλτου, εξασφαλίζοντας πολύ καλά επίπεδα στους επιβάτες του.
Με απενεργοποιημένο το ESP, η υπερστροφή έρχεται απολύτως προοδευτικά, τη στιγμή που… το χαμόγελο στα χείλη του οδηγού έχει φτάσει στα αυτιά!

φωτό 1
φωτό 2
Αεροτομή
Στο τούνελ της κεντρικής κονσόλας, ο ειδικός διακόπτης (φωτό 1) ανασηκώνει ή αναδιπλώνει χειροκίνητα την πίσω αεροτομή (φωτό 2), η οποία ενεργοποιείται και αυτόματα σε ταχύτητες πάνω από τα 120χλμ./ώρα.

 
 Αudi TT 2,0 TFSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα