" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/11/2006
Πρώτη επαφή
Νέα BMW X5
Sport... über Alles!* (*= Σπορ ... πάνω απ’ όλα)
Διαβάστηκε από 6278 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/11/2006
Εξαιρετική είναι η οδική συμπεριφορά της νέας X5.
Η νέα BMW X5 δεν είναι ένα ακόμα μεγάλο SUV πολυτελείας, αλλά ένα υπερυψωμένο -γνήσιο- σπορ αυτοκίνητο, που μπορεί μάλιστα στο εσωτερικό του να μεταφέρει μέχρι και 7 επιβάτες…
Ίσως σας φάνηκε λίγο υπερβολικός (λόγω όγκου και κατηγορίας του οχήματος) ο χαρακτηρισμός "σπορ αυτοκίνητο" για τη νέα X5, αλλά, πιστέψτε μας, θα συμφωνήσετε μαζί μας στη συνέχεια… αδιαπραγμάτευτα! Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή, για να γίνουμε και πιο κατανοητοί. Το 1999 η BMW λάνσαρε στο Ντιτρόιτ την 1η γενιά X5. Ένα μοντέλο πολυτελές, μεγάλο σε διαστάσεις και με "διττό" χαρακτήρα, που τοποθετούνταν στο άνω άκρο της κατηγορίας των SUV οχημάτων. "Ευχαριστιόταν", δηλαδή -όπως η πλειονότητα του είδους- περισσότερο τις βόλτες σε ασφάλτινες διαδρομές, παρά στο χώμα. Το ίδιο όμως συνέβαινε -όπως παραδέχτηκαν και οι άνθρωποι της BMW- και με τους κατόχους του γερμανικού SUV! Ενώ το αυτοκίνητο τους έδινε τη δυνατότητα να κινηθούν ακόμα και σε δύσβατα -σχετικά- κομμάτια, εκείνοι αρέσκονταν στην απόλαυση που τους πρόσφερε το όχημα εντός δρόμου, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα πάντα τις όποιες χωμάτινες ανησυχίες τους (άλλωστε, κακά τα ψέματα, πολύ λίγοι κάτοχοι τέτοιου οχήματος "πατάνε" χώμα, έστω και μια φορά το χρόνο;). Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπ' όψιν της όλα αυτά τα "μηνύματα", οι τεχνικοί της BMW εξέλιξαν ανάλογα τη νέα X5! Έκαναν, με πιο απλά λόγια, αυτό που ως εταιρεία γνωρίζει και κάνει εξαιρετικά: Δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο -δεδομένου του χαρακτήρα του και της τιμής του- που εστιάζει στην πολυτέλεια και στη λειτουργικότητα, προσφέροντας όμως -ως γνήσιο τέκνο BMW- κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά. Ο όρος "SUV", λοιπόν, δεν μπορεί να συνεχίσει να χαρακτηρίζει και τη νέα X5. Η ταυτότητα της 2ης γενιάς γράφει "SAV" ("Sport Activity Vehicle") και το αποτέλεσμα φαίνεται στο δρόμο…
BMW X5… Part 2
Για να φθάσεις, όμως, στο σημείο, να αποκαλείς "σπορ" ένα αυτοκίνητο με τον όγκο, το βάρος (2.125 κιλών), αλλά και το ύψος της X5, θα πρέπει η αίσθηση που λαμβάνεις από το όχημα, να είναι εξαιρετική. Όπως πράγματι είναι… Οι τεχνικοί της BMW, για να πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα, εφοδίασαν το νέο αμάξωμα με πλαίσιο από ατσάλι, 15% πιο άκαμπτο από το προηγούμενο, με νέες αλουμινένιες αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια εμπρός, ογκώδες υποπλαίσιο πίσω με ανεξάρτητους βραχίονες), νέους ισχυρούς κινητήρες (3,0 λτ. V6 με 272 ίππους και 4,8 λτ. V8 με 355 ίππους) και όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα που διαθέτουν (active steering, adaptive drive, ηλεκτρονικό κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα τετρακίνησης xDrive κ.α). Έφθασαν μάλιστα στο σημείο, για περιορισμό του βάρους, να χρησιμοποιήσουν μέχρι και μαγνήσιο στο ταμπλό. Επί της ουσίας, το αποτέλεσμα τους δικαιώνει απόλυτα, αφού οδηγώντας τη νέα X5 (ιδιαίτερα με το V8 κινητήρα, οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές), δε νιώθεις επ' ουδενί ούτε τον όγκο, αλλά ούτε και το βάρος του αυτοκινήτου!
X… 7!
Τα νέα, όμως, δε σταματούν εδώ! Στη 2η γενιά, εκτός των 5θέσιων εκδόσεων, θα διατίθενται -προαιρετικά- και 7θέσιες (διάταξη θέσεων 2+3+2) version, χωρίς να "αυξομειώνουν" τις διαστάσεις του οχήματος! Αυτή η ανάγκη, για περισσότερο χώρο και λειτουργικότητα, μάλλον προήλθε εξ Αμερικής, όπου η ζήτηση τέτοιων μοντέλων (πολυτελών, μεγάλων σε διαστάσεις και άνω των 5 θέσεων) είναι μεγάλη. Άλλωστε, μην ξεχνάμε, πως και η νέα X5 -όπως και ο προκάτοχός της- θα κατασκευάζεται στις Η.Π.Α, στην αγορά της οποίας μάλιστα "απορροφάται" και το μεγαλύτερο μέρος από τη συνολική παραγωγή του μοντέλου (στην προηγούμενη γενιά, το 41% της συνολικής παραγωγής "πουλήθηκε" στις Η.Π.Α). Στη χώρα μας, η νέα X5 θα είναι διαθέσιμη προς τα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου του 2007, σε τιμές παραπλήσιες -όπως μας ενημέρωσαν- με των υπαρχόντων εκδόσεων.

Flash… back
Η 1η γενιά X5 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 1999, στο Σαλόνι αυτοκινήτου, στο Ντιτρόιτ. Στην Ευρώπη όμως η εμπορική της πορεία ξεκίνησε την άνοιξη του 2000. Κάτω από το καπό της έφερε 2 τύπους βενζινοκινητήρων, έναν 3,0 λτ., 6κύλινδρο, ισχύος 231 ίππων και έναν 4,4 λτ., 8κύλινδρο, απόδοσης 286 ίππων. Εφοδιάζονταν με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλη 2003-αρχές 2004, η BMW προχώρησε σε αισθητικές -και όχι μόνο- αλλαγές στο μεγάλο και πολυτελές SUV της. "Πρόσθεσε" στο μοντέλο το σύστημα τετρακίνησης xDrive (όμοιο με της X3), ανάρτηση που αυξομείωνε την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος και ένα νέο κινητήρα 4,8 λτ., V8 (is), απόδοσης 360 ίππων. Στα εφτά αυτά χρόνια που "κυκλοφορεί" στην παγκόσμια αγορά, η X5 κατάφερε να πουλήσει, περίπου, 580.000 αυτοκίνητα.

 
 Νέα BMW X5
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνολογια


4 tips για χρώμα σαν καινούργιο!

Πως αποθηκεύονται τα ελαστικά;

13 + 1 βλάβες που θα σε στείλουν συνεργείο!

«Πολεμικά» Karma Revero GT με 536 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο teaser για το επερχόμενο Ford Puma crossover (+vid)

Dacia Duster VS Opel Astra VS SEAT Arona

Tο Suzuki Ignis facelift;

Δοκιμή: Nissan Micra 1,0 λτ. turbo με 100 PS

VW Transporter εν ονόματι του νόμου

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Η ευρωπαϊκή «εκστρατεία» της McLaren GT

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »