• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/12/2006
Πρώτη επαφή
Leonτόκαρδος
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 3257 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Σπορ αλλά όχι απόλυτο
Προκειμένου η αυξημένη ισχύς να βγεί όσο το δυνατόν καλύτερα στο δρόμο, αρκετά μέρη της ανάρτησης του προσθιοκίνητου Cupra είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ γενικά έχουν γίνει και ανάλογες ρυθμίσεις -σε σχέση πάντα με τα υπόλοιπα Leon. Η δομή, βέβαια, παραμένει όπως και στα υπόλοιπα Leon (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω), με την αντιστρεπτική δοκό του εμπρός άξονα, τους ελαστικούς συνδέσμους και την υποβοήθηση (ηλεκτρομηχανική) του τιμονιού να έχουν επαναρυθμιστεί. Tο Cupra είναι χαμηλότερο κατά 14 χλστ. σε σχέση με τα υπόλοιπα Leon και κατά 7 χλστ. σε σχέση με το FR των 200 ίππων. Επιπλέον, το σύστημα διεύθυνσης είναι κατά 10% πιο γρήγορο σε σχέση με το προηγούμενο Leon Cupra R. ¶λλο ένα στοιχείο που άλλαξε στο Cupra, είναι το σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους 345 χλστ. εμπρός και 286 χλστ. πίσω. Στο δρόμο, το Cupra μέσω των παραπάνω ρυθμίσεων δεν έχει πρόβλημα με την αυξημένη ισχύ, αφού κινείται ταχύτατα, με το εμπρός μέρος να ανοίγει προοδευτικά την τροχιά του σε κακής ποιότητας δρόμο και εφ' όσον το ESP είναι απενεργοποιη μένο. Αξίζει, να σημειωθεί, ότι η ανάρτηση, παρά το σπορτίφ προσανατολισμό της, προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης.
Στο δρόμο το Leon Cupra παράτον αμιγώς σπορτίφ προσανατολισμό του,προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης.

 
 Seat Leon Cupra
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Oδική συμπεριφορά