" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/12/2006
Πρώτη επαφή
Νέο Mitsubishi Pajero
Καθαρόαιμο…
Διαβάστηκε από 4320 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/12/2006
Στη χώρα μας το Φεβρουάριο του 2007
Το Pagero 4ης γενιάς είναι, δίχως αμφιβολία, ένα από τα τελευταία αυθεντικά off-road οχήματα.
Γιατί έτσι… τους αρέσει!
"Μία φιλοσοφία διέπει τη σχεδίαση του Pajero σε όλες αυτές τις γενιές, αυτή που ενσαρκώνει τις off-road δυνατότητές του. Με αυτήν την 4η γενιά αναζητήσαμε περισσότερο βάθος και φινέτσα σ' αυτήν την ιδέα, παραμένοντας όμως πιστοί στη φιλοσοφία μας" Τάδε έφη… Masaru Makimura (υπεύθυνος του σχεδιαστικού κέντρου της Mitsubishi). Πράγματι και το νέο μοντέλο φωνάζει από μακριά, πως πρόκειται για Pajero. Επιβλητικό, με κοντό ρύγχος, γνώριμα φωτιστικά σώματα, κατακόρυφο σχεδόν παρμπρίζ και εξωτερική ρεζέρβα στην 5η πόρτα, διαθέτει μια ταυτότητα αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά. Σχέδια, βέβαια, για κάτι "διαφορετικό" και με πιο SUVοειδή χαρακτήρα έπεσαν στο τραπέζι, αλλά απορρίφθηκαν κατηγορηματικά, καθώς η έρευνα που πραγματοποίησε η Mitsubishi στους πελάτες Pajero, απέδειξε, πως το 70% αυτών ήθελε η εικόνα και του νέου οχήματος να παραπέμπει στις προηγούμενες γενιές!
Αλλαγές… ουσίας
Στόχος λοιπόν της ιαπωνικής εταιρείας ήταν η εξέλιξη και όχι η αλλαγή. Σε αυτήν πάνω τη λογική κινήθηκαν τόσο κατά τη διάρκεια σχεδιασμού του εξωτερικού-εσωτερικού, όσο και κατά τη διάρκεια της τεχνικής αναβάθμισης. Ο διάκοσμος, λοιπόν, του νέου Pajero, αν και δεν εμφανίζει εκτεταμένες αλλαγές, καταφέρνει, χάρη στις επιτυχημένες επεμβάσεις των σχεδιαστών του, να διατηρεί τη λειτουργικότητα και τον off-road χαρακτήρα, συνδυάζοντας όμως πλέον και μια πιο ποιοτική εικόνα, με αρκετά έξυπνα τεχνολογικά βοηθήματα (βλ. εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπίσθιας υποστήριξης κ.α.).Από τεχνικής σκοπιάς, οι όποιες διαφοροποιήσεις παρατηρούνται, μπορεί να είναι ακόμη μικρότερης έκτασης, είναι όμως προς τη σωστή κατεύθυνση. Συγκεκριμένα, και η 4η γενιά διατηρεί τη γνωστή μέθοδο κατασκευής, βασίζεται δηλαδή σε ένα αυτοφερόμενο αμάξωμα με ενσωματωμένο πλαίσιο, το οποίο όμως έχει δεχτεί τις κατάλληλες ενισχύσεις -σε περισσότερα από 54 σημεία- ούτως ώστε να είναι ακόμα πιο άκαμπτο και στιβαρό. Το δοκιμασμένο σύστημα κιβωτίου τετρακίνησης Super Select 4 II δίνει κανονικά το "παρών" και στη νέα version, μόνο που αυτή τη φορά -πέρα από τα 4 προγράμματα που διαθέτει- προσφέρει και κλείδωμα του πίσω διαφορικού, εξουδετερώνοντας έτσι τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των πίσω τροχών.
Επεμβάσεις στην ανάρτηση
Περνώντας στη δομή της ανάρτησης, παρατηρούμε πως παρέμεινε ίδια (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω), βελτιώθηκε όμως σε επιμέρους τμήματα (στην εμπρός επιλέχθηκαν μεγαλυτέρου πάχους αντιστρεπτικοί δοκοί και πίσω επαναρρυθμίστηκαν τα σάιλεντμπλοκ του πάνω βραχίονα), ούτως ώστε να μετριάσει τις κλίσεις του αμαξώματος (σε ποσοστό 20%, όπως αναφέρει η Mitsubishi), επιτυγχάνοντας καλύτερη ευστάθεια και μια πιο αθόρυβη κύλιση του αυτοκινήτου στο δρόμο. Αλλαγές ουσίας, δηλαδή, και όχι εντυπωσιασμού.
Πέραν φυσικά της 5θυρης έκδοσης,το νέο Pajero θα διατίθεται και σε3θυρη έκδοση. Η φιλοσοφία και στιςδυο version είναι η ίδια (ίδιο σύστημα τετρακίνησης, ίδιοι κινητήρες κ.α.) και οι μόνες διαφορές εστιάζονται πέρα από τις εξωτερικές διαστάσεις φυσικά στη σχεδίαση (πιο σπορ το 3θυρο), αλλά και στους χώρους (το 5θυροείναι 7θέσιο, ενώ το 3θυρο 5θέσιο).

 
  Νέο Mitsubishi Pajero
Κινητήρας
Εσωτερικό
Xώροι
Oδική συμπεριφορά