• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2007
Πρώτη επαφή
Νέο Fiat Bravo
Totally Fiat
Διαβάστηκε από 4425 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο
Με γνήσιο ιταλικό στιλ, με ένα γνώριμο όνομα, μεγαλύτερες διαστάσεις και μια νέα γενιά κινητήρων, το νέο μικρομεσαίο της Fiat είναι έτοιμο να μπει στην αγορά της Ευρώπης. Είναι μια εντελώς νέα προσπάθεια και είναι εντελώς… Fiat.
Mε τη γνωστή επιβλητικότητα που έχουν όλες σχεδόν οι εκδηλώσεις της, με πλήθος συμβολισμών σε όλη τη διάρκεια του διημέρου (σ.σ. στη Ρώμη και όχι σε κάποια άλλη χώρα ή έστω στο Τορίνο) και, γενικά, μέσα στο αισιόδοξο κλίμα που επικρατεί στους κόλπους της την τελευταία χρονιά, η Fiat λάνσαρε το νέο Bravo.
¶ντε… Bravo
Εντυπωσιακό και αρκετά ξεχωριστό, το νέο Fiat Bravo ποντάρει πολλά στη σχεδίασή του. Ό,τι είχαμε δει σε φωτογραφίες, επιβεβαιώθηκε, καθώς το αυτοκίνητο έχει πραγματικά μια "ρευστή" αισθητική και σχεδόν "χυτά" τμήματα. Οι καμπύλες κυριαρχούν στο πίσω μέρος, ενώ το εμπρός μέρος είναι λίγο πιο "αιχμηρό", αλλά χωρίς καμία τάση για κάτι ακραίο. Το νέο Bravo είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με το αντίστοιχο πεντάθυρο Stilo (+83 και +36 χλστ. αντίστοιχα σε μήκος και πλάτος), ωστόσο αυτό που αλλάζει και κάνει πιο αισθητή την παρουσία του στο δρόμο, είναι το συνολικό ύψος, το οποίο είναι περιορισμένο κατά 27 χλστ. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2.600 χλστ., χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το πλαίσιο δεν έχει διαφοροποιηθεί αρκετά (είναι μάλιστα αυτό στο οποίο θα βασιστεί και η επερχόμενη νέα Lancia Delta).
Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι
Όπως παραδέχθηκαν οι άνθρωποι της Fiat, το νέο Bravo εξελίχτηκε σε χρόνο 18 μηνών (από τη λήψη της απόφασης έως την είσοδο του μοντέλου στην αγορά), κάτι που οφείλεται στη χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας σε πολύ περισσότερα στάδια της όλης διαδικασίας. Στόχος ήταν, να εκμεταλλευτεί η φίρμα όσο το δυνατόν περισσότερο το πολύ θετικό κλίμα, που δημιούργησε η έλευση του νέου Grande Punto. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, τόσο η σχεδίαση, όσο και η ποιότητα και η ευχρηστία του νέου μοντέλου είναι σε τέτοιο επίπεδο, που επιτρέπουν μεγάλη αισιοδοξία. Σε αντίθεση πάντως με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη, η ελληνική αγορά θα υποδεχθεί το νέο μοντέλο το Σεπτέμβριο (πωλείται ήδη στην Ιταλία, ενώ Μάρτιο-Απρίλιο θα καλυφθεί και όλη η κεντρική Ευρώπη). Από πλευράς τιμών, η πολιτική είναι να διατηρηθούν αυτές στα επίπεδα του Stilo (γύρω στα 15.000 ευρώ δηλαδή) για τη βασική έκδοση των 1,4 λίτρων και 90 ίππων.
Ματιές στο μέλλον
Εντάξει, η Fiat έχει ανακάμψει οικονομικά (δεν είναι μόνο η κερδοφορία, αλλά και η πρόταση προσφοράς μερίσματος στους μετόχους, για πρώτη φορά την τελευταία πενταετία) και το γιορτάζει, όπως θα έκανε κάθε εταιρεία άλλωστε. Οι Ιταλοί ξέρουν όμως, ότι τίποτα δε θα πάει καλά, εάν δεν προχωρήσουν -στο άμεσο κιόλας μέλλον- με μια σειρά νέων και πολύ ανταγωνιστικών προϊόντων. Εάν δεν κάνουν, δηλαδή, αυτό που τους έφερε στην τωρινή ευχάριστη θέση. Στο πλαίσιο της παρουσίασης λοιπόν, δόθηκε στη δημοσιότητα όλο το πλάνο της τριετίας 2008-2010, το οποίο περιλαμβάνει πολλά και ενδιαφέροντα σχέδια, με βασικότερους πόλους έλξης ένα νέο συμπαγές μικρό, ένα crossover για τη μικρομεσαία κατηγορία και, φυσικά, την ανοικτή έκδοση του Fiat 500 (όλα θα παρουσιαστούν το 2008)! Στις σημαντικές ειδήσεις πάντως ανήκει και η ουσιαστική επανανεργοποίηση του σήματος Abarth, ήδη από την προσεχή έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο.

 
 Νέο Fiat Bravo
Εντελώς νέο εσωτερικό
Στο δρόμο
Ένα μοτέρ… "όπως πρέπει"