Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/2/2007
Πρώτη επαφή
Για Sπορτίφ και Rαcing Τyp(e)ους
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 4548 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/2/2007
Και ξανά προς τη δόξα τραβά
Το νέο Type R έχει τα φόντα να τοποθετηθεί στην κορυφή -από άποψη οδικής συμπεριφοράς- προβάλλοντας πολύ καλά χαρακτηριστικά κίνησης, όπως ο προκάτοχός του. Οι δομικές ενισχύσεις του σασί και το μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. μετατρόχιο στον πίσω άξονα, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις της ανάρτησης (διαφορετικά αμορτισέρ και ελατήρια), εξασφαλίζουν σπορτίφ οδική συμπεριφορά και απόλυτο έλεγχο σε υψηλές ταχύτητες. Το αμάξωμα χαμήλωσε κατά 15 χλστ., ωστόσο η ανάρτηση δεν κουράζει με την απορροφητικότητά της. Στη σύντομη επαφή που είχαμε με το Type R στην πίστα του Eστορίλ, έδειξε τον ξυραφένιο του χαρακτήρα, όντας απολαυστικό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, ενώ πλέον διαθέτει και πλήρως απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSA), γεγονός που εκτιμάται, αν αναλογιστούμε τον απόλυτο χαρακτήρα του. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλή αίσθηση και είναι άμεσο, εμφανίζει όμως κάποια ασάφεια σε μεγάλες ταχύτητες. Τα φρένα δείχνουν αποτελεσματικά και ανθεκτικά στη σκληρή χρήση.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και, όπως το προηγούμενο Type R, εμφανίζει μια ελαφριά ασάφεια. Ο ημιαγωνιστικός χαρακτήρας του Type R, όμως, δεν αλλοιώνεται από αυτό.

 
 Honda Civic Type R και Type S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Ηonda Civic TypeS