" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2007
TEST
The Right stuff
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 13488 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/3/2007
Λιγότερο απόλυτο προφίλ
Σαφώς βελτιωμένο είναι το αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά στους κραδασμούς και στις ταλαντώσεις που μεταφέρει στο εσωτερικό. Στην εθνική, η "ευθυβολία" είναι το βασικό γνώρισμα.
Ελαφρώς πιο πολιτισμένο, ομοιογενές και απόλυτο είναι το νέο Civic Type R σε σχέση με το προηγούμενο. Αυτό δε σημαίνει ότι έχει νοθευτεί ο σπορ χαρακτήρας του, απλώς η ανάρτηση έχει πιο καλά ισορροπημένη ρύθμιση ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην οδική συμπεριφορά και εύλογα δεν κουράζει τους επιβάτες από συνεχείς οδικές ανωμαλίες. Από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία παραμένει σφικτή, δεν επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ευνοώντας τη γρήγορη οδήγηση. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός "κουμπώνει" σε ένα κορυφαίο -από πλευράς στήριξης- κάθισμα και αναγνωρίζει αμέσως στο δρόμο την πολύ καλή ακαμψία του μοντέλου. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση και πολύ περιορισμένα σημεία, που να θεωρείται ελαφριά. Η πρόσφυση είναι ικανοποιητική, αν και περιορίζεται κάπως, όταν ο οδηγός "κλείνει"πολύ το τιμόνι και πιέζει με το γκάζι, οπότε και εμφανίζεται υποστροφή. Η υπερστροφή συνεχίζει να ανήκει στο ρεπερτόριο και αυτής της γενιάς Civic Type R, όχι όμως με την ένταση που γνωρίζαμε στο προγενέστερο. Όλα αυτά βέβαια με το VSA (σύστημα ευστάθειας) στη θέση "OFF", διότι όταν αυτό λειτουργεί, είναι πολύ λιγότερες οι "ατασθαλίες" που θα αντιληφθεί ο οδηγός. Kαλές σχετικά εντυπώσεις άφησαν τα φρένα. Στην εθνική οδό, ακόμη και με υψηλές ταχύτητες, η σταθερότητα είναι πολύ καλή. Ο δε επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται σε καλή για τον οδηγό θέση και έχει αρκετά κοντές διαδρομές, αν και ίσως υπήρχαν περιθώρια περαιτέρω μείωσής τους. Συνολικά, είναι ένα από τα πιο ευχάριστα σπορ μικρομεσαία, που θέλει ενεργή συμμετοχή του οδηγού στα τεκταινόμενα.
Σταθερό, με φυσιολογική υποστροφή υπό πίεση, είναι το νέο Civic Type R. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και ελέγχει άμεσα και φαινόμενα υπερστροφής, τα οποία εμφανίζονται, αν και όχι με την ένταση που είχαμε συνηθίσει. Το (αυξημένο συνολικά) βάρος συνεχίζει να είναι κατανεμημένο αρκετά περισσότερο στον εμπρός άξονα.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου, διαμέτρου 18 ιντσών. Η πλευρική πρόσφυση ικανοποίησε περισσότερο από ό,τι η ελκτική.

 
 Νέο Ηοnda Civic Type R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά


Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »