" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/3/2007
TEST
The Right stuff
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 13488 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/3/2007
Λιγότερο απόλυτο προφίλ
Σαφώς βελτιωμένο είναι το αυτοκίνητο σε ό,τι αφορά στους κραδασμούς και στις ταλαντώσεις που μεταφέρει στο εσωτερικό. Στην εθνική, η "ευθυβολία" είναι το βασικό γνώρισμα.
Ελαφρώς πιο πολιτισμένο, ομοιογενές και απόλυτο είναι το νέο Civic Type R σε σχέση με το προηγούμενο. Αυτό δε σημαίνει ότι έχει νοθευτεί ο σπορ χαρακτήρας του, απλώς η ανάρτηση έχει πιο καλά ισορροπημένη ρύθμιση ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην οδική συμπεριφορά και εύλογα δεν κουράζει τους επιβάτες από συνεχείς οδικές ανωμαλίες. Από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία παραμένει σφικτή, δεν επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές, ευνοώντας τη γρήγορη οδήγηση. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός "κουμπώνει" σε ένα κορυφαίο -από πλευράς στήριξης- κάθισμα και αναγνωρίζει αμέσως στο δρόμο την πολύ καλή ακαμψία του μοντέλου. Το τιμόνι έχει γενικά καλή αίσθηση και πολύ περιορισμένα σημεία, που να θεωρείται ελαφριά. Η πρόσφυση είναι ικανοποιητική, αν και περιορίζεται κάπως, όταν ο οδηγός "κλείνει"πολύ το τιμόνι και πιέζει με το γκάζι, οπότε και εμφανίζεται υποστροφή. Η υπερστροφή συνεχίζει να ανήκει στο ρεπερτόριο και αυτής της γενιάς Civic Type R, όχι όμως με την ένταση που γνωρίζαμε στο προγενέστερο. Όλα αυτά βέβαια με το VSA (σύστημα ευστάθειας) στη θέση "OFF", διότι όταν αυτό λειτουργεί, είναι πολύ λιγότερες οι "ατασθαλίες" που θα αντιληφθεί ο οδηγός. Kαλές σχετικά εντυπώσεις άφησαν τα φρένα. Στην εθνική οδό, ακόμη και με υψηλές ταχύτητες, η σταθερότητα είναι πολύ καλή. Ο δε επιλογέας του κιβωτίου βρίσκεται σε καλή για τον οδηγό θέση και έχει αρκετά κοντές διαδρομές, αν και ίσως υπήρχαν περιθώρια περαιτέρω μείωσής τους. Συνολικά, είναι ένα από τα πιο ευχάριστα σπορ μικρομεσαία, που θέλει ενεργή συμμετοχή του οδηγού στα τεκταινόμενα.
Σταθερό, με φυσιολογική υποστροφή υπό πίεση, είναι το νέο Civic Type R. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και ελέγχει άμεσα και φαινόμενα υπερστροφής, τα οποία εμφανίζονται, αν και όχι με την ένταση που είχαμε συνηθίσει. Το (αυξημένο συνολικά) βάρος συνεχίζει να είναι κατανεμημένο αρκετά περισσότερο στον εμπρός άξονα.

Το αυτοκίνητο διαθέτει στάνταρ ζάντες αλουμινίου, διαμέτρου 18 ιντσών. Η πλευρική πρόσφυση ικανοποίησε περισσότερο από ό,τι η ελκτική.

 
 Νέο Ηοnda Civic Type R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά


All about ηλιο-προστασία!

15 εκατομμύρια αυτοκίνητα κινούνται με CNG

Πως δεν θα τρίζουν πόρτες και καπό

Ξέρεις πως μπαίνουν οι ταχύτητες;

Η κίνηση στους δρόμους

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

Aναλυτικά το Mazda CX-30

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Πρώτη επαφή: Νέο Kia X Ceed

Yaris πενταετίας ή καινούργιο Aygo;

Ετοιμοπαράδοτο Jeep Renegade με 18.900 ευρώ

Ανανεωμένο Nissan Skyline

Μήπως να αγοράσεις τώρα και να μην περιμένεις;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORDAdvertisement: Kuga SUV με επιτόκιο από 1%

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »