Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
TEST
Ο λύκος κι αν εγέρασε…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 12821 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Πιο πολιτισμένο νέο μοτέρ
Ο νέος V6 βενζινοκινητήρας των 3,8 λίτρων του Jeep Wrangler διαθέτει ονομαστική απόδοση ισχύος 201 ίππων στις 5.000 στροφές και 32,1 κιλά ροπής (315 Νm) στις 4.000 στροφές. Η λειτουργία του είναι σαφώς πιο πολιτισμένη από αυτήν των προηγούμενων κινητήρων του Wrangler, ενώ και από πλευράς απόδοσης, η ισχύς έρχεται αρκετά γραμμικά, με ένα φυσιολογικό μικρό ξέσπασμα μετά τις 4.000 στροφές. Στην έκδοση της δοκιμής μας, το Wrangler εφοδιάζεται πάντως με το προαιρετικό αυτόματο 4άρι κιβώτιο, το οποίο διαθέτει επιλογή "overdrive off", όπου προσφέρεται καλύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, αφού στην ουσία κονταίνουν οι σχέσεις του κιβωτίου και ειδικά η πολύ μακριά 4η. Η πιο πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ διαφαίνεται πάντως και από τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, τα οποία βρίσκονται πλέον σε πιο φυσιολογικά επίπεδα από το παρελθόν. Στον τομέα της κατανάλωσης, η εργοστασιακή τιμή των 11,6 λτ. ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής είναι ένα πολύ καλό νούμερο, στην πράξη όμως το Wrangler αποδεικνύεται αρκετά πιο… αδηφάγο.

 
  Jeep Wrangler 3,8 Sport Auto Freedom Top
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά