Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/3/2007
TEST
Ο λύκος κι αν εγέρασε…
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 12821 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/3/2007
Βελτίωση στην άσφαλτο, πάντα κορυφαίο στο χώμα
Η συμπεριφορά του νέου Jeep Wrangler στην άσφαλτο έχει εκπολιτιστεί -στο μέτρο πάντα του δυνατού- σε σχέση με το παρελθόν. Πλέον, λόγω του νέου πιο άκαμπτου κατά 100% πλαισίου με επιπλέον βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία, της βελτιωμένης αεροδυναμικής (κατά 20% ανακοινώνει η Jeep) και των αυξημένων μετατροχίων, το νέο Wrangler εμφανίζει καλύτερη ποιότητα κύλισης και αισθητά βελτιωμένη σταθερότητα στην ευθεία. Στις στροφές τώρα, οι κλίσεις του αμαξώματος, το εκτός δρόμου set-up των αναρτήσεων και το επιεικώς μέτριο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης απαιτούν πέρασμα σε χαμηλότερες ταχύτητες, παρ' ότι το ESP (απενεργοποιείται πλήρως) καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες. Στον τομέα της άνεσης, οι ξερές αναπηδήσεις του παρελθόντος έχουν μειωθεί αισθητά, με το Wrangler να φιλτράρει πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες. Τα φρένα, τέλος, έχουν μέτρια αίσθηση, αλλά καλή αποτελεσματικότητα.
"Αγριοκάτσικο" εκτός δρόμου!
Εκτός δρόμου, το Wrangler για μια ακόμη φορά βρίσκεται στο στοιχείο του, δείχνοντας τον πραγματικό του προσανατολισμό. Το αμερικάνικο 4Χ4 δείχνει να μην έχει όρια σε ό,τι αφορά στις δυνατότητές του, σταματώντας μόνο εκεί όπου δεν του επιτρέπουν το -έτσι κι αλλιώς- αυξημένο του ύψος από το έδαφος και τα ελαστικά του. Για το λόγο αυτό, το Wrangler είναι εξοπλισμένο με ενισχυμένους άξονες Dana, ενώ το εμπρός διαφορικό είναι τοποθετημένο πάνω από τον άκαμπτο εμπρός άξονα για καλύτερη προστασία και στήριξη. Το σύστημα αναρτήσεων, τέλος, του αυτοκινήτου είναι καθαρά εκτός δρόμου, με άκαμπτο εμπρός και πίσω άξονα, οδηγούντες βραχίονες εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω, αλλά και ράβδους Panhard και στους δύο άξονες.
Σύστημα τετρακίνησης
Στην έκδοση Sport της δοκιμής μας, το νέο Jeep Wrangler διαθέτει το σύστημα μετάδοσης Command-Trac δεύτερης γενιάς, με δύο διαφορικά. Υπό κανονικές συνθήκες, το Wrangler είναι πισωκίνητο. Μέσω όμως του ειδικού επιλογέα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την τετρακίνηση σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Φυσικά, ως γνήσιο εκτός δρόμου μοντέλο, το Wrangler προσφέρει και την επιλογή "κοντών" σχέσεων για πιο δύσκολες καταστάσεις.
Στην άσφαλτο και ειδικά στην ευθεία, το Wrangler εμφανίζεται πιο σταθερό και με καλύτερη ποιότητα κύλισης, επιτρέποντας στον οδηγό του να κινηθεί πιο άνετα και όσο βέβαια του επιτρέπουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Σε εκτός δρόμου διαδρομές, το Wrangler αποκαλύπτει τον πραγματικό του χαρακτήρα, αποζητώντας και δεχόμενο αγόγγυστα τη σκληρή χρήση.

 
  Jeep Wrangler 3,8 Sport Auto Freedom Top
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Eσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά