Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/7/2007
Πρώτη επαφή
Στον έβδομο ουρανό!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 6097 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Mια επιλογή, με πολλές όμως δυνατότητες
Με ένα μόνο κινητήρα θα διατίθεται το Mazda CX-7 στις ευρωπαϊκές αγορές. Πρόκειται για το γνώριμό μας -από τα Mazda 3 MPS και 6 MPS- υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,3 λίτρων, με άμεσο ψεκασμό και ονομαστική απόδοση στην περίπτωση του CX-7, 260 ίππων. Συνδυάζεται μάλιστα -ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές- με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6άρι αυτόματο στις Η.Π.Α.). Στην πράξη, ο συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου έδειξε ότι συμβαδίζει με το σπορ χαρακτήρα του νέου CX-7, αφού το μοτέρ προσφέρει άπλετη δύναμη σε όλο το φάσμα τον στροφών, τη στιγμή που οποτεδήποτε χρειαστεί ο οδηγός, μπορεί να καταφύγει στο κοντής κλιμάκωσης 6άρι κιβώτιο. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι παρά το αυξημένο βάρος του οχήματος (1.695 κιλών), το CX-7 "κατάπινε" με χαρακτηριστική ευκολία χιλιόμετρα στους αυτοκινητόδρομους έξω από το Παρίσι, όπου πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή του παρουσίαση. Από πλευράς κατανάλωσης, η Mazda ανακοινώνει μέση τιμή 10,2 λίτρων ανά 100 χλμ. μεικτού κύκλου, μια λογική τιμή για τον τύπο του οχήματος.

 
 Νέο Μazda CX-7 2,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά-Άνεση
Παθητική ασφάλεια