Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/7/2007
Πρώτη επαφή
Στον έβδομο ουρανό!
Οδική συμπεριφορά-Άνεση
Διαβάστηκε από 6097 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Δυναμικό, σίγουρο και αποτελεσματικό στην άσφαλτο
Το Mazda CX-7 παρουσιάζει συνολικά μια αρκετά δυναμική οδική συμπεριφορά, η οποία δε συναντάται συχνά σε μοντέλα της κατηγορίας των μεσαίων SUV.
Το νέο Mazda CX-7 είναι ένα δυναμικό Sport Crossover SUV όχημα, το οποίο δε θα διστάσει να δείξει στον οδηγό του, ότι διαθέτει μέσα στο "είναι" του τα γονίδια της οδηγικής ευχαρίστησης, που διέπουν τη φιλοσοφία "zoom-zoom" των γρηγορότερων μοντέλων της Mazda. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, λοιπόν, εκμεταλλεύεται στο ακέραιο το πολύ καλό του πλαίσιο, τις σωστά ρυθμισμένες του αναρτήσεις και την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος (μαζί πάντα και με την τετρακίνηση, αλλά και το μη απενεργοποιούμενο ESP), έτσι ώστε να ωθήσει τον οδηγό του να το πιέσει άφοβα, ακόμα και στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Μόνο οι περισσότερες από ένα hatchback ή sedan μοντέλο κλίσεις του αμαξώματος θα θυμίσουν στον οδηγό, ότι βρίσκεται μέσα σε ψηλότερο όχημα, αφού τα περιθώρια πρόσφυσης του οχήματος έδειξαν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Αυτό πάντως που σίγουρα χαρακτηρίζει το CX-7, είναι ότι ανά πάση στιγμή το αυτοκίνητο φαίνεται έτοιμο να διαχειριστεί τους πολλούς ίππους του κινητήρα του και, σε συνδυασμό με το εξαιρετικά άμεσο τιμόνι (από τα αμεσότερα και με καλύτερη αίσθηση που έχουμε συναντήσει στην κατηγορία), να προσφέρει στον οδηγό του απόλυτο έλεγχο υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Στον τομέα της άνεσης τώρα, το CX-7 έδειξε ότι τα καταφέρνει πολύ καλά στη διαχείριση των ανωμαλιών του εδάφους και μόνο η κύλισή του φάνηκε λίγο "τραχιά". Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να κάνουμε πάντως στη σχεδόν πλήρη απουσία αεροδυναμικών θορύβων. Όσον αφορά, τέλος, στις εκτός δρόμου δυνατότητες του CX-7, δυστυχώς κατά τη διάρκεια της παρουσίασης δεν είχαμε τη δυνατότητα να κινηθούμε εκτός δρόμου, αν και στοιχεία όπως η σχετικά μικρή απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία κλειδώματος της τετρακίνησης μας προϊδεάζουν για κίνηση μόνο σε πατημένο χώμα. Θα το δούμε όμως αυτό στην εν Ελλάδι δοκιμή.
Τετρακίνηση
Το Mazda CX-7 εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης. Έτσι, λοιπόν, υπό φυσιολογικές συνθήκες η ροπή μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς, οποτεδήποτε όμως χρειαστεί (το σύστημα λαμβάνει συνεχώς δεδομένα που αφορούν στη γωνία του τιμονιού, στην ταχύτητα και στην πρόσφυση των τροχών κ.λ.π.), μπορεί να μεταφέρει έως και το 50% της ροπής και στους πίσω τροχούς.
Σύστημα αναρτήσεων
Οι αναρτήσεις του νέου Mazda CX-7 αποτελούνται από Γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρός άξονα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι προέρχονται από το Mazda 3 MPS. Ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, οι άνθρωποι της Mazda, μετά από πολύωρες δοκιμές σε γερμανικό έδαφος, έχουν διαφοροποιήσει τη ρύθμιση των αναρτήσεων σε σχέση με το αμερικάνικο μοντέλο, έτσι ώστε το ευρωπαϊκό CX-7 να προσφέρει μια ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά.

 
 Νέο Μazda CX-7 2,3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά-Άνεση
Παθητική ασφάλεια