Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/7/2007
TEST
Limit up!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 53352 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. είναι ο πιο δυνατός (ατμοσφαιρικός) της κατηγορίας και εμφανίζει παράλληλα τις καλύτερες ρεπρίζ.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. με τους 109 ονομαστικούς ίππους διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής (CVVT) και είναι ο πιο δυνατός ατμοσφαιρικός (μαζί με του Kia C'eed 1,4) της κατηγορίας. Στη πράξη ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει συχνά στον επιλογέα των ταχυτήτων. Ο τελευταίος έχει κοντές σχετικά διαδρομές, αλλά στις εναλλαγές των σχέσεων εμφανίζει ένα σφίξιμο και κατόπιν ένα κενό στο "κούμπωμα". Οι ρυθμοί επιταχύνσεων είναι πολύ καλοί, αφού στα 100 χλμ./ώρα από στάση έχει το δεύτερο καλύτερο χρόνο της κατηγορίας, ενώ στις ρεμπρίζ εμφανίζει τους καλύτερους χρόνους. Τέλος, όσον αφορά στον παραγόμενο θόρυβο, η έντασή του δε θα ενοχλήσει τους επιβαίνοντες και μόνο πάνω από τα 140 χλμ./ώρα ο κινητήρας θα "ακουστεί" περισσότερο.

 
 Hyundai i30 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προσεγμένη ποιότητα και σύγχρονος σχεδιασμός
Άνετοι χώροι επιβατών - ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ
Ξεκούραστο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα