Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/7/2007
TEST
Limit up!
Ξεκούραστο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή
Διαβάστηκε από 53352 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/7/2007
Μεταξύ των τομέων όπου το i30 κάνει αισθητή την προσοχή που έχει δοθεί κατά την εξέλιξή του, είναι και αυτοί της οδικής συμπεριφοράς και του τρίπτυχου Noise - Vibration - Harshness (θόρυβος - δονήσεις - τραχύτητα). Η καλή ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους, (o κινητήρας μόνο ακούγεται στις υψηλές στροφές) και η υψηλή ποιότητα κύλισης των τροχών είναι τα δύο πρώτα στοιχεία, που δημιουργούν θετική εντύπωση στον οδηγό. Κατόπιν, εκτιμάται η βαριά αίσθηση του τιμονιού και η άνεση που προσφέρουν οι αναρτήσεις (με την πιο μαλακή ρύθμιση έναντι του συγγενούς Kia C'eed) κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες του οδοστρώματος και μόνο οι πιο έντονες θα περάσουν στο εσωτερικό υπό μορφή θορύβου κυρίως. Παράλληλα, η περιμετρική ορατότητα είναι καλή, χάρη στην ψηλή θέση οδήγησης, στους μεγάλους εξωτερικούς καθρέφτες και στα πλευρικά παράθυρα. Στον αυτοκινητόδρομο, το νέο μικρομεσαίο Hyundai παραμένει σταθερό και αποπνέει ασφάλεια, ακόμα και σε ταχύτητες πολύ υψηλότερες από αυτές που ορίζει ο ΚΟΚ, ενώ το τιμόνι παραμένει βαρύ και ενισχύει τη σιγουριά που νιώθει ο οδηγός. Αντίστοιχη είναι και η αίσθηση που λαμβάνει κανείς σε μια διαδρομή με στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές. Σε πιεσμένους ρυθμούς, το i30 παραμένει ουδέτερο στις αντιδράσεις του, αφού τα όποια υπο/υπερστροφικά φαινόμενα, τα οποία θα εκδηλωθούν μόνο με το ESP στη θέση "off", εξελίσσονται με ομαλό τρόπο, προειδοποιώντας τον οδηγό και δίνοντάς του το περιθώριο για να κάνει τις όποιες διορθώσεις. Σε αυτή την περίπτωση, το τιμόνι μειονεκτεί ως προς την επαναφορά του, καθώς σφίγγει απότομα, ωστόσο τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, αφού σε απότομο πάτημα του αντίστοιχου πεντάλ, επιβραδύνουν έγκαιρα το αυτοκίνητο το οποίο δεν ξεφεύγει από την πορεία του.
Αναρτήσεις
Η δομή των αναρτήσεων του i30 περιλαμβάνει εμπρός τη γνωστή και αξιόπιστη επιλογή των γονάτων ΜακΦέρσον, με αντιστρεπτική δοκό (πάνω φωτό), ενώ πίσω, για πρώτη φορά, τοποθετούνται πολλαπλοί σύνδεσμοι με αντιστρεπτική δοκό. Δομή η οποία συνδυάζει με πιο ιδανικό τρόπο την άνεση με το "κράτημα", έναντι του… συνηθισμένου ημιάκαμπτου άξονα.
Στον ανοιχτό δρόμο, το i30 παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και χαμηλό θόρυβο κύλισης, ενώ το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος.

Το νέο μικρομεσαίο Hyundai "στρίβει" με ασφάλεια, ακόμη και σε πιεσμένους ρυθμούς και με το ESP απενεργοποιημένο.

Το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη, αριστερά από το τιμόνι.


 
 Hyundai i30 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προσεγμένη ποιότητα και σύγχρονος σχεδιασμός
Άνετοι χώροι επιβατών - ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ
Ξεκούραστο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα