Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
Πρώτη επαφή
Παιδί της πόλης είμαι εγώ...
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 5155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Με γνώμονα την οικονομία
Αρκετά ροπάτος (για μοτέρ 1,0 λίτρου), χαμηλά ο τρικύλινδρος κινητήρας του Cuore, διακρίνεται για την οικονομική λειτουργία του.
Ο κινητήρας του 1,0 λίτρου τεχνολογίας DVVT με τον οποίο εφοδιάζεται το νέο Daihatsu Cuore αποδίδει 70 ονομαστικούς ίππους. Διαθέτει αρκετή ροπή στις χαμηλές στροφές, κινώντας το ιαπωνικό μοντέλο με σιγουριά στην πόλη. Για την ακρίβεια, σύντομες προσπεράσεις με τη 2η σχέση στο κιβώτιο είναι "βούτυρο στο ψωμί" του Cuore. Βέβαια, ως γνήσιος τρικύλινδρος διαθέτει και υψηλά επίπεδα θορύβου, με τους κραδασμούς να δηλώνουν έντονα το "παρών" σε όλο το φάσμα των στροφών. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα όμως του εν λόγω κινητήρα δεν είναι άλλο από την οικονομική λειτουργία του. Οι μηχανικοί της Daihatsu φαίνεται πως έχουν κάνει ιδιαίτερα καλή δουλειά στον τομέα αυτό, με τη μέση τιμή που ανακοινώνουν να είναι στα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

 
 Νέο Daihatsu Cuore 1,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια