Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
Πρώτη επαφή
Παιδί της πόλης είμαι εγώ...
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 5155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Έχει και πλάκα... έχει και ουσία
Δίχως αμφιβολία, το νέο Cuore συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα που οφείλει να έχει ένα αυτοκίνητο πόλης. Κινούμενο σε καθαρά αστικό περιβάλλον το νέο Cuore αποδείχθηκε πραγματικά σβέλτο και "σπίρτο", με τον κινητήρα να του δίνει το απαραίτητο "πέταγμα", όταν αυτό χρειάζεται και το πολύ καλό τιμόνι να υπακούει αμέσως στις εντολές του οδηγού. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός, ότι ο κύκλος στροφής του μοντέλου είναι 8,4 μέτρων με ζάντες 13 ιντσών. Ο λεβιές ταχυτήτων έχει ικανοποιητική αίσθηση και η θέση οδήγησης είναι συνολικά πολύ καλή. Μοναδική δική μας ένσταση είναι η αίσθηση του πεντάλ των φρένων, η οποία θα μπορούσε να είναι και καλύτερη. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι το Cuore μπορεί με ιδιαίτερη αξιοπρέπεια να κινηθεί και σε ανοιχτούς δρόμους, προσόν που το οφείλει στο μακρύτερο μεταξόνιο και στην καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, ακόμη και στις μεγάλες ταχύτητες. Βέβαια, όπως είναι λογικό, αν ο δρόμος έχει καμπές, τα περιθώρια πρόσφυσης του Cuore περιορίζονται αισθητά, με τις όποιες παρενέργειες πάντως να εμφανίζονται προοδευτικά και όχι απότομα. Θα πρέπει να σημειώσουμε όμως ότι προαιρετικά προσφέρεται και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (VSC), το οποίο αυξάνει ακόμα περισσότερο τα περιθώρια πρόσφυσης του Cuore.
Κινούμενο σε αστικό περιβάλλον, το νέο Daihatsu Cuore "επιβάλλει" παντού τις compact διαστάσεις του. Είναι σβέλτο και χωράει παντού.

Σε δρόμους με στροφές το Cuore κινείται ικανοποιητικά, αρκεί βέβαια να μην το παρακάνει κανείς.

 
 Νέο Daihatsu Cuore 1,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια