" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2007
TEST
Subaru Impreza 1,5R 5d
Μεταϊμπρε(ζ)ιονισμός!
Διαβάστηκε από 22885 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Ως γνήσιος εκπρόσωπος της Subaru, το νέο Impreza δε θα μπορούσε παρά να προσφέρει μια ασφαλή και ουδέτερη οδική συμπεριφορά...
Η νέα γενιά του Subaru Impreza βάζει πλέον στο προσκήνιο τις πιο mainstream χάτσμπακ εκδόσεις των 1,5 και 2,0 λίτρων, έναντι των γρηγορότερων WRX και STi. Ακολουθώντας αυτό το σκεπτικό, δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση των 1,5 λίτρων, η οποία όμως δείχνει ότι χρειάζεται περαιτέρω εφόδια για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, εκτός από την εξελιγμένη τετρακίνηση και το όνομα "Impreza".
Η εξωτερική σχεδίαση του Impreza ενσωματώνει απλές και καθαρές γραμμές. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν μόνο τα ιδιόμορφα φωτιστικά, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους με τη χρωμιωμένη οριζόντια λωρίδα στο κέντρο της πόρτας.
Το Subaru Impreza δίχως αμφιβολία μπαίνει σε μια νέα εποχή: Για πρώτη φορά από το 1992 που πρωτοπαρουσιάστηκε, το ενδιαφέρον στρέφεται σε άλλες κατευθύνσεις και όχι μόνο στις γρηγορότερες και πιο δυναμικές, ειδικές εκδόσεις WRX και STi. Πλέον το ζήτημα είναι η ύπαρξη στην γκάμα πιο μαζικών, αμιγώς χάτσμπακ εκδόσεων, σε σημείο μάλιστα τέτοιο ώστε η ίδια η Subaru να ανακοινώνει, ότι για πρώτη φορά στην ιστορία δε θα προσφέρονται στην Ευρώπη τα sedan. Από πλευράς κινητήρων, στη νέα γενιά τα φώτα πέφτουν στις παραγκωνισμένες εκδόσεις των 1,5 και 2,0 λίτρων, οι οποίες και αναμένεται να συγκεντρώσουν πλέον το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον.
Σχεδίαση χωρίς εξάρσεις
Ο τομέας της σχεδίασης ήταν ένα πολύ σημαντικό θέμα για το νέο Impreza. Η υιοθέτηση ενός αμιγώς 5θυρου χάτσμπακ αμαξώματος, για πρώτη φορά στην ιστορία, οδήγησε τη Subaru στη λύση των πιο κλασικών σχεδιαστικών γραμμών, χωρίς λοιπούς πειραματισμούς και εξάρσεις. Το αποτέλεσμα σίγουρα "φωνάζει" από μακριά, ότι το Impreza απέκτησε πλέον και χάτσμπακ έκδοση, υστερεί όμως αισθητικά έναντι των περισσοτέρων προτάσεων της κατηγορίας, αφού δείχνει εξαιρετικά απλό. Θα θέλαμε, λοιπόν, κάτι πιο εμπνευσμένο σε σχεδίαση από το νέο Impreza και σίγουρα όχι μόνο μια ενδιαφέρουσα μάσκα εμπρός και διάφανα κρύσταλλα με LED στα πίσω φωτιστικά.
Υψηλή τιμή λόγω τετρακίνησης
Η βασική έκδοση PW του νέου Subaru Impreza με πλήρη εξοπλισμό (απουσιάζουν μόνο οι ζάντες αλουμινίου και οι προβολείς ομίχλης) κοστίζει 18.900 ευρώ, μια τιμή σχετικά υψηλή για την κατηγορία. Για αυτούς που θέλουν πληρότητα στον εξοπλισμό, υπάρχει η ακόμη πιο πλήρης έκδοση 1,5 SK (20.600 ευρώ), ενώ με 1.200 ευρώ επιπλέον παίρνετε και την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.
Μας άρεσε
Η ποιότητα κύλισης, η άνεση της ανάρτησης, η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση, η τετρακίνηση και η δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, η αίσθηση ευρυχωρίας στο εσωτερικό
Δε μας άρεσε
Το ελλιπές τράβηγμα του κινητήρα και οι επιεικώς μέτριες επιδόσεις, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, η εξωτερική σχεδίαση, η απουσία μαλακών πλαστικών στο εσωτερικό, ο ρηχός χώρος αποσκευών

 
 Subaru Impreza 1,5R 5d
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Οδική συμπεριφορά