Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2008
TEST
Νέο Subaru Impreza WRX Sti
Όταν η Subaru έχει κέφια…
Διαβάστηκε από 19300 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Ξεχάστε τις κραυγαλέες φτερούγες και το σεντάν αμάξωμα… Το νέο Impreza WRX STi υποδηλώνει το ύφος του με άλλα πιο σύγχρονα και καλαίσθητα τεχνάσματα…
Ως κορυφαία έκδοση του Impreza, δε θα μπορούσε ν' αφήσει περιθώρια για αμφισβήτηση, παρά το νέο του look. Το WRX STi αποτελεί επάξια το συνεχιSTi της σειράς, που με ηγετικές περιποιήσεις κρατάει ψηλά τη σημαία της Subaru.
Το αγαπημένο παιδί…
Ο κόσμος το γνώρισε μέσα από τους αγώνες του Π.Π.Ρ., που αν και σεντάν, κατάφερε να βάλει το "χρώμα" του στα κλασικότερα σχήματα της σύγχρονης αυτοκίνησης. Η Subaru σχεδίασε από λευκό χαρτί το νέο Impreza και προσέγγισε ένα πιο εμπνευσμένο προφίλ, αδιαφορώντας για το παρελθόν του. Αρέσει-δεν αρέσει (υποκειμενικό το θέμα), το νέο Impreza στοχεύει πλέον και σε ευρύτερο κοινό και όχι αποκλειστικά στον "ψαγμένο" του ειδικού κοινού, που θα αγόραζε τα προηγούμενα. Ακόμη και στην κορυφαία έκδοσή του, που διατηρεί όλα τα εγγενή χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς του, το νέο STi παρουσιάζεται πιο εκλεπτυσμένο, παρά την απουσία των "ειδικών εφέ". Η μεγάλη φτερούγα στο πίσω μέρος δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει βέβαια και το πίσω μέρος όπως το γνωρίζαμε, αφού πλέον μιλάμε για πεντάθυρο αμάξωμα. Η διαφορά του νέου WRX STi είναι ότι αποτελεί αυτόνομη πρόταση και όχι μια βελτιωμένη εκδοχή του WRX, όπως την ξέραμε στο παρελθόν και σε αυτό συντελεί και το γεγονός της ριζικής αλλαγής του χαρακτήρα του περιορισμένης παραγωγής WRX.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Γνήσιος σπορ χαρακτήρας, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, επιδόσεις
(-): Τιμή, κατανάλωση, χώρος αποσκευών, αίσθηση πεντάλ φρένου
Από το γυμναSTiριο στο δρόμο…
Η εμφάνιση είναι αν μη τι άλλο δυναμική και εύκολα αναγνωρίσιμη. Τα φουσκωμένα φτερά στο πλάι, που φιλοξενούν τα μεγάλα μετατρόχια και τις 18 ιντσών ζάντες, τονίζουν τη σπορ σχεδίαση του πεντάθυρου αμαξώματος. Στο εμπρός μέρος η ενσωματωμένη ευμεγέθης εισαγωγή αέρα του καπό, εκτός από σήμα κατατεθέν των υπερτροφοδοτούμενων Subaru, ψύχει το μεγαλύτερο intercooler, ενώ στο θέμα ψύξης, οι εισαγωγές του προφυλακτήρα και των φτερών τα καταφέρνουν περίφημα για ψύξη του κινητήρα και των φρένων. Στο πίσω μέρος, η ξεχωριστή του εικόνα συμπληρώνεται από τη μεγάλη τραπεζοειδή αεροτομή και το διαχύτη αέρα στον προφυλακτήρα, που αφήνει να εκδηλωθεί ο χαρακτήρας του μοντέλου μέσω των 4 απολήξεων του συστήματος εξάτμισης.
Σε άλλα εδάφη
Αναμφισβήτητα, ως σύνολο, το νέο Impreza WRX STi με το αναβαθμισμένο του προφίλ δικαιολογεί εν μέρει την αύξηση της τιμής του σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ και ο εξοπλισμός του είναι σημαντικά αναβαθμισμένος. Εκτός από τον εξοπλισμό, στην τιμή συμπεριλαμβάνεται το στοιχείο της οδηγικής συγκίνησης, που και αυτή, σωστά μαντέψατε, είναι αναβαθμισμένη…

 
 Νέο Subaru Impreza WRX Sti
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Subaru Inteligent Drive
Multi Mode VDC
SΤiμένο για μεγάλα πράγματα