Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2008
TEST
Όταν η Subaru έχει κέφια…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 19300 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Κορυφαίες επιταχύνσεις από στάση
Ο boxer κινητήρας του νέου Impreza WRX STi προέρχεται από το προηγούμενο και είναι υπερτροφοδοτούμενος, χωρητικότητας 2,5 λίτρων. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 300 ίππους (από τους 280 του προηγούμενου), ύστερα από κάποιες επεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής και εξαιτίας του μεγαλύτερου εναλλάκτη θερμότητας. Ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (Dual AVCS), ενισχύοντας το τράβηγμα στις μεσαίες και υψηλές στροφές και βελτιστοποιώντας την καύση του, ενώ εξασφαλίζει καλές τιμές κατανάλωσης. Το 6τάχυτο κιβώτιο εντυπωσιάζει με το κούμπωμά του, ενώ χρησιμοποιεί σύστημα short shift για μειωμένη διαδρομή του επιλογέα. Οι επιδόσεις των ρεπρίζ είναι καλές, αλλά οι επιδόσεις από στάση είναι μακράν οι κορυφαίες στην κατηγορία των μικρομεσαίων GTi.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX Sti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Subaru Inteligent Drive
Multi Mode VDC
SΤiμένο για μεγάλα πράγματα