Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2008
TEST
Όταν η Subaru έχει κέφια…
SΤiμένο για μεγάλα πράγματα
Διαβάστηκε από 19300 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Οι αλλαγές του νέου STi δεν περιορίζουν στο ελάχιστο το σπορ χαρακτήρα του, αφού, άλλωστε, το βασικά υπεύθυνο γι αυτόν σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive δεν έχει αλλάξει. Το νέο πλαίσιο (DC3), ωστόσο, ενσωματώνει νέα δομή στην πίσω ανάρτηση (διπλά ψαλίδια, έναντι ανεξάρτητων γονάτων με εγκάρσιους βραχίονες του προηγούμενου), ενώ εμπρός υιοθετήθηκε μια πιο εξελιγμένη μορφή γονάτων MακΦέρσον με αλουμινένια στοιχεία. Όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς κοιτάζοντάς το, το νέο STi είναι εμφανώς πιο φαρδύ (+45 χλστ.), με τους τροχούς να έχουν έρθει και πιο κοντά στα άκρα του αμαξώματος (αύξηση του μεταξονίου και μείωση του μήκους), κάτι που συνεπάγεται καλύτερη οδική συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, τα μετατρόχια εμπρός και πίσω αυξήθηκαν κατά 40 και 45 χλστ. αντίστοιχα (το πίσω είναι και πάλι μεγαλύτερο κατά 5 χλστ έναντι του εμπρός), ενώ το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 35 χλστ. έναντι του προηγούμενου STi (5 χλστ. μεγαλύτερο από των απλών εκδόσεων). Τις αλλαγές σε επίπεδο μηχανικών μερών συμπληρώνει και το νέο σύστημα διεύθυνσης (υδραυλικό) με μεταβλητή υποβοήθηση, που είναι πιο γρήγορο σε απόκριση.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX Sti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Subaru Inteligent Drive
Multi Mode VDC
SΤiμένο για μεγάλα πράγματα